;
coinex

سرنوشت نامعلوم آیفون 14 مکس ؛ تولید و عرضه این گوشی به تعویق افتاد

راس یانگ، افشاگر معروف مدعی شده که تولید آیفون 14 مکس با مشکل مواجه شده و از برنامه عقب افتاده است. این گوشی، اولین آیفون 6.7  اینچی خواهد بود که در سری Pro قرار نمی‌گیرد.

اینطور که به نظر می‌رسد، تامین قطعات برای تولید آیفون 14 مکس با مشکلاتی مواجه شده و بر همین اساس، پیش‌بینی می‌شود که دیرتر از سایر مدل‌های آیفون 14 به بازار عرضه شود.

تاخیر در تولید و عرضه آیفون 14 مکس

راس یانگ در توییت اخیر خود اعلام کرده که تولید و ارسال پنل‌های آیفون 14 Max به تعویق افتاده است. یانگ این اطلاعات را بر اساس داده‌های زنجیره تامین قطعات ماه اوت به‌دست آورده است. او همچنین توضیح داد که حجم تامین قطعات برای آیفون 14 پرو مکس، بیش از سه برابر iPhone 14 Max است.

سرنوشت نامعلوم آیفون 14 مکس ؛ تولید و عرضه این گوشی به تعویق افتاد

هر دو گوشی آیفون 14 Max و آیفون 14 Pro Max از نمایشگر 6.7 اینچی برخوردار می‌شوند؛ اما نوع پنل آنها متفاوت خواهد بود. برای مثال، آیفون 14 مکس از ProMotion پشتیبانی نمی‌کند؛ تکنولوژی نرخ نوسازی متغیر اپل که فقط در گوشی‌های آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس قرار می‌گیرد.

Nikkei Asian در اردیبهشت ماه گزارش کرده بود که تولید آیفون 14 Max به دلیل همه‌گیری کرونا و قرنطینه در چین، حداقل سه سال به تعویق می‌افتد. پس از آن، مینگ چی کو پیش‌بینی کرد که با وجود تمام تاخیرها و مشکلات، همه‌چیز تحت کنترل است. در نظر داشته باشید که هر دو این گزارش‌ها در اردیبهشت ماه منتشر شدند؛ بنابراین، ادعای اخیر راس یانگ به واقعیت نزدیک‌تر است.

اگر این گوشی عرضه شود، یکی از محبوب‌ترین‌های بازار خواهد بود. این دستگاه اولین آیفون 6.7 اینچی است که در خانواده نسخه‌های Pro قرار نمی‌گیرد و به همین دلیل، با قیمت پایین‌تری به فروش می رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاخیر در روند تولید iPhone 14 Max چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: 9to5mac

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر