;
coinex

آخرین دیدار داریوش اقبالی و مادرش [+آواز دردناک او]

آخرین دیدار داریوش اقبالی و مادرش در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

فیلم منتشر شده از آخرین دیدار داریوش اقبالی خواننده با مادرش در دبی بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

مراسم تشییع و تدفین مادر داریوش اقبالی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی انجام شد. طاهره اعظمی مادر داریوش اقبالی خواننده لس آنجلسی به علت کهولت سن در سرای سالمندان میانه درگذشت.

آخرین دیدار داریوش اقبالی و مادرش [+آواز دردناک او]

در این ویدیو که برای اولین بار انتشار یافته، داریوش در آغوش مادرش آهنگ ترکی می خواند و دیدار تازه می کند.

این ویدیو را در ادامه تماشا کنید:

مراسم تشییع پیکر ایشان روز گذشته در شهرستان میانه برگزار شد. جالب است بدانید که داریوش در دوران پهلوی به علت خواندن چند آهنگ سیاسی به زندان افتاد او بیش از دو سال در زندان محمدرضا پهلوی به سر برد و بعد از انقلاب نیز تصمیم گرفت مهاجرت کند.

گفتنی است، چندی پیش مرحومه طاهره اعظمی (مادر داریوش) بر اثر کهولت سن درگذشت. داریوش اقبالی ۱۵ بهمن ۱۳۲۹ (۴ فوریه ۱۹۵۱) در تهران به دنیا آمد پدرش محمود از ملاکان آذربایجان بود . وی دوران کودکیش را در شهر میانه، زادگاه پدر و مادرش گذراند و اولین بار صحنه را در ۹ سالگی، در مدرسه شهر آرا به مناسبت جشنی تجربه کرد.

او در سال ۱۳۴۹ با حسن خیاط‌ باشی آشنا شد و همین آشنایی موجب ورود رسمی داریوش به موسیقی حرفه‌ای شد. در همین سال او در ۱۹ سالگی با ترانهٔ به من نگو دوست دارم با آهنگ‌سازی مصطفی جاویدان، به شهرت رسید. نخستین کار مستقل او به نام نبسته پیمان با ترانه‌ای از علی گزرسز (رها) و ملودی خودش است.

وی چند باری نیز به دلیل خواندن چند قطعه ی سیاسی در انتقاد از حکومت از پهلوی بازداشت شد و به زندان افتاد.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    تمام خواننده های قدیم و جدید جمع بشن تلاش کنند یک قطعه تاثیر گذار روی آدمها بخوانند امکان نداره مانند این قطعه داریوش بتونن!
    حقا که تکرار نشدنی است!! …

    پاسخ