;
coinex

ازدواج شقایق دهقان برای دومین بار با این عکس تایید شد [+عکس]

ازدواج شقایق دهقان در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

به گفته کاربران شقایق دهقان با انتشار یک عکس که در آن حلقه به دست دارد خبر ازدواج خود را علنی کرد؛ اما همسر خانم بازیگر کیست؟ هنوز کسی نمی داند! شقایق دهقان متولد ۴ اسفند ۱۳۵۷، گیسن، آلمان است. او بازیگر و نویسندهٔ ایرانی است.همسر شقایق دهقان مهراب قاسم‌خانی نویسنده و طراح صحنۀ تلویزیون است که در جریان مجموعهٔ تلویزیونی پاورچین با هم آشنا شدند.

ازدواج شقایق دهقان برای دومین بار با این عکس تایید شد [+عکس]

گفتنی است، شقایق دهقان چندی پیش از جدایی اش از مهراب قاسمخانی پرده برداشت؛ او در برنامه ای اینترنتی گفت که دو سال پیش از همسرش طلاق گرفته است. شقایق دهقان با ایفای شخصیت «خانم شیرزاد» در مجموعه تلویزیونی ساختمان پزشکان به شهرت رسید.

عکس جنجالی شقایق دهقان را در ادامه تماشا کنید:

ازدواج شقایق دهقان برای دومین بار با این عکس تایید شد [+عکس]

عکس ازدواج مجدد شقایق دهقان پس از طلاق از مهراب قاسمخانی که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید. شقایق دهقان در برنامه خندوانه، به اجرای استندآپ کمدی پرداخت. مهراب قاسم خانی نویسنده ایرانی متولد 16 اذر سال 1350 در شهر تهران است. او فوق لیسانس نقاشی دارد و به جز نویسندگی طراح دکور و کارگردان نیز می باشد.او دو بار ازدواج کرده است و دو فرزند دارد.

فعالیت او در سریال‌های نود شبیِ مهران مدیری است. از بازی‌های معروف او ایفای شخصیت «خانم شیرزاد» در مجموعهٔ تلویزیونی ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت در سال ۱۳۹۰ است. او از سال ۱۳۹۴ در برنامۀ خندوانه، به اجرای استند آپ کمدی پرداخت و در سال ۱۳۹۶ به همراه مهراب قاسم‌خانی به عنوان داوران بخش استند آپ کمدی جشنوارۀ هنری پارسی زبانان اروپا انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر