;
coinex

6 راز زبان آموزان موفق در یادگیری انگلیسی

گزارش امروز در مورد زبان آموزان موفقی است که در سال‌های اخیر توانسته‌اند به تسلط نسبی به زبان انگلیسی برسند تیم آموزشی روان با بررسی و تحقیق بر روی 40 هزار زبان آموز نتایج زیر را جمع آوری کرده است تا شما بتوانید سرعت یادگیری خود را در زبان انگلیسی افزایش دهید. برای یادگیری کامل هر زبان و تقویت مهارت زبان باید به چهار مهارت اصلی توجه کرد: شنیدن (Listening)، صحبت کردن (Speaking)، خواندن (Reading) و نوشتن (Writing). برای تسلط کامل بر هر زبانی، باید در تقویت این چهار مهارت کوشا باشیم.

هدف بلند مدت

به چه دلیلی می‌خواهید زبان انگلیسی را یاید بگیرید؟ هدف داشتن باعث تقویت انگیزه در شما می‌شود. قصد دارید در آینده از دانش زبان انگلیسی در چه زمینه‌ای استفاده کنید؟ پیشرفت شغلی، تحصیلی؟

معنی کلمات را حفظ نکنید

سعی کنید کلمات را در جمله یاد بگیرید. سالیان سال در مدارس به ما حفظ کردن کلمات را یاد داده‌اند که علاوه‌بر سخت بودن موجب فراموشی کلمات می‌شود! زمانی که ما معنی کلمات را طی یک جمله یاد می‌گیریم به مرور گرامر آن‌ها را به صورت ناخودآگاه یاد می‌گیریم. دفترچه‌ای در کنار خود داشته باشید و لغاتی را که در طول روز به آن برخورد می‌کنید یادداشت کنید و جملات جدید را با لغات جدید تمرین کنید.

درگیر یادگیری گرامرهای سخت و پیچیده نشوید!

زمانی که بیش از حد درگیر گرامر شوید و به صورت فرمول گرامرها را حفظ کنید، در جمله سازی به مشکل خواهید خورد به نتیجه‌ی دلخواه خود نرسید. یک فرد بومی انگلیسی به هیچ وجه در شروع کار گرامر نخوانده است! شما باید مانند یک کودک انگلیسی را یاد بگیرید. (البته در اینجا باید هدف خود را در نظر بگیرید)

تداوم در تمرین، تکرار، مطالعه و یادگیری!

برای به دست آوردن موفقیت در هر کاری مهم‌ترین اصل تداوم داشتن در یادگیری و تمرین است. آموزش انگلیسی را در برنامه روزانه خود قرار دهید و هرروز خود را مجبور به عمل کردن به آن کنید.

شرکت در دوره‌های زبان انگلیسی مرتبط با نیاز شما

دوره‌های آنلاین زیادی وجود دارند که با متدهای مختلفی زبان انگلیسی را به شما آمورش می‌دهند. یکی از سریع‌ترین راه‌های یادگیری زبان انگلیسی شرکت در دوره‌های آنلاین زبان انگلیسی است که شمادر منزل به راحتی می‌توانید زبان انگلیسی را یاد بگیرید. آکادمی روان می‌تواند شما را در این مسیر با دوره‌های حرفه‌ای که طراحی کرده به شما کمک کند.

فیلم همراه با زیرنویس تماشا کنید

با فیلم لیسنینگ خود را تقویت می‌کنید و همینطور با حالات بدنی افراد که در فیلم مشاهده می‌کنید مفهوم جملات را بیشتر می‌توانید درک کنید و به شدت در یادگیری زبان انگلیسی شما تاثیر دارد. همینطور برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان نیز می‌توانید از فیلم و سریال استفاده کنید.

یادگیری با موسیقی را فراموش نکنید

شما در کودکی اشعاری را حفظ کرده‌اید قطعا به یاد دارید. علت این است که وقتی کودک هستیم، موسیقی نقش تعیین‌کننده‌ای در یادگیری ما دارد. تکرار شعر و موسیقی به کودکان برای به خاطر‌سپاری زبان کمک شایانی می‌کند. این مسئله برای بزرگسالان هم صادق است. تحقیقات نشان می‌دهد نحوه عملکرد مغز ما در هنگام یادگیری موسیقی و زبان مشابه است.

تفکیک صداها در زبان‌آموزی دقیقا شبیه تفاوت صداهای آلات موسیقی مختلف است. به‌عبارتی‌دیگر، زبان نوعی موسیقی است. یادگیری مهارت‌های زبانی با استفاده از موسیقی، روند آموزش را سریع‌تر و ساده‌تر می‌کند. اشعار و آهنگ‌های زیادی برای آموزش زبان انگلیسی وجود دارد. به این اشعار گوش بدهید و با آن‌ها هم‌خوانی کنید.

استفاده از اپلیکیشن کلاب هاوس

یکی از ابزارهای بی‌نظیری که در سال 2021 مورد استفاده قرار گرفت اپ کلاب هاوس بود! شما به راحتی ‌می‌توانید در روم‌های انگلیسی زبان کلاب هاوس شرکت کنید و با انگلیسی زبانان نیتیو صحبت کنید این حتی بهتر از یک همکلاسی است! و قطعا یادگیری شما را چندین برابر می‌کند چون شما با لهجه‌ی اصلی زبان انگلیسی را یاد می‌گیرید. خود را بین حرف‌های آنان جا بیندازید!

از اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

ما چقدر خوش شانس هستیم که در عصر اپلیکیشن‌ها زندگی می‌کنیم، آن‌ها شیوه یادگیری زبان‌ها را متحول کرده اند. برای اولین بار در تاریخ، زبان آموزان می توانند مهارت‌های گوش دادن، نوشتن، خواندن و حتی صحبت کردن را تمرین کرده و بازخورد آن را به سرعت دریافت کنند، بدون معلم و در هر نقطه‌ای از جهان.

سخن آخر

در استفاده از هرکدام از روش‌های بالا مهم‌ترین چیز این است که محتوای مورد علاقه خود را پیدا کنید. یعنی اگر فیلم تماشا می‌کنید و یا آهنگ انگلیسی گوش می‌کنید، محتوای مورد علاقه شما باشد و برای شما جذاب تا یادگیری شما را چندین برابر کند.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر