;
coinex

175 هزار دستگاه ATM بیت کوین در آمریکا با همکاری Hyosung مستقر خواهد شد

شرکت هیوسانگ (Hyosung) جهت راه‌اندازی 175 هزار دستگاه ATM بیت کوین در آمریکا با شرکت ارائه‌دهنده خدمات پرداخت DigitalMint همکاری کرده است.

شرکت ارائه‌دهنده خدمات پرداخت DigitalMint، علاوه بر ارائه‌ خدماتی نظیر راه‌اندازی دستگاه‌های خودپرداز BTC و LTC، دستگاه‌های عابر بانک و خطوط بانکی، نرم‌افزارهای یکپارچه‌سازی API را نیز در اختیار خرده‌فروشان قرار می‌دهد. با استفاده از این نرم‌افزارها، خرده‌فروشان قادر به فروش BTC از طریق دستگاه‌های ATM خواهند بود.

بیشتر بخوانید: بیت کوین در سال 2022

استقرار 175 هزار دستگاه ATM بیت کوین در آمریکا

معامله شرکت DigitalMint و هیوسانگ در تاریخ 12 جولای به طور رسمی اعلام شد. هیوسانگ به عنوان بخشی از معامله انجام شده، خدمات خرید رمزنگاری را به فروشگاه‌های API شرکت DigitalMint خواهد افزود.

175 هزار دستگاه ATM بیت کوین در آمریکا با همکاری Hyosung مستقر خواهد شد

بسیار بعید به نظر می‌رسد که تمامی 175 هزار دستگاه ATM شرکت هیوسانگ به طور حقیقی از خدمات خرید و فروش BTC پشتیبانی کنند. صاحبان اپراتورها این اختیار را دارند که در زمینه ارائه خدمات رمزارزی تصمیم‌گیری کنند.

Brad Nolan، مدیر ارشد اجرایی هیوسانگ آمریکا، معتقد است که فروشگاه اپلیکیشن مبتنی بر API نه تنها به اپراتورهای خودپرداز فرصتی برای فروش بیت کوین ارائه می‌دهد، بلکه فرصت ارائه خدمات جدید را نیز برای این اپراتورها فراهم خواهد کرد. نولان در ادامه افزود:

به لطف App Store، تمامی اپراتورهای ATM که از پلتفرم نرم‌افزاری ما استفاده می‌کنند قادر به دانلود نرم‌افزارهایی نظیر DigitalMint خواهند بود. با این نرم‌افزار امکان افزایش قابلیت‌های اپراتور و ایجاد جریان‌ درآمدی جدید برای خرده‌فروشان وجود خواهد داشت.

با توجه به حوزه فعالیت شبکه ATM شرکت Hyosung، احتمال بروز تحولات عظیم در خدمات DigitalMint وجود دارد. همچنان معلوم نیست که این دو شرکت برای راه‌اندازی 175 هزار دستگاه ATM بیت کوین با شرکت‌های دیگر همکاری کنند یا خیر. DigitalMint در حال حاضر تنها از دو رمزارز لایت کوین و بیت کوین پشتیبانی می‌کند.

Hyosung America زیرمجموعه آمریکایی شرکت Hyosung کره جنوبی است. این شرکت بزرگترین ارائه‌دهنده خدمات ATM در آمریکایی شمالی به شمار می‌رود. Hyosung تا کنون هیچ تجربه فعالیتی در زمینه رمزارزها نداشته است. به توجه به اینکه هیوسانگ قصد راه‌اندازی app store مبتنی بر api را دارد، احتمال همکاری شرکت‌های بیشتر در پروژه وجود دارد.

کاهش علاقه کاربران به دستگاه‌های ATM‌ رمزارزی

بر اساس داده‌های Coin ATM Radar، در حال حاضر 33772 دستگاه ATM بیت کوین در آمریکا راه‌اندازی شده است. این آمار کشور آمریکا را به بزرگترین کشور صاحب ATM کریپتوکارنسی در جهان تبدیل کرده است. کانادا با 2438 دستگاه ATM بیت کوین جایگاه دوم را در اختیار دارد. شمار کل ATMهای راه‌اندازی‌شده در جهان به 38430 دستگاه می‌رسد.

175 هزار دستگاه ATM بیت کوین در آمریکا با همکاری Hyosung مستقر خواهد شد

داده‌های Coin ATM Radar نشان می‌دهد که علاقه به دستگاه‌های خودپرداز سازگار با ارزهای دیجیتال در حال کاهش است. طبق گزارش‌ Cointelegraph در روز 5 ژوئن، تنها 202 دستگاه خودپرداز بیت کوین در جهان راه‌اندازی شده است. این میزان پایین‌ترین حد ممکن از سال 2019 به شمار می‌رود.

در ماه ژوئن، 714 دستگاه ATM رمزارزی در جهان راه‌اندازی شد. این‌ آمار فاصله چشمگیری با بالاترین میزان تاریخی (ATH) ثبت شده در ماه آگوست 2021 دارد. در آن ماه 2037 دستگاه ATM راه‌اندازی شده بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره راه‌اندازی 175 هزار دستگاه ATM‌ رمزارزی در آمریکا چیست؟  لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر