;
coinex

آیا رمزارز Floki Inu در صرافی رابین هود لیست خواهد شد؟

با لیست شدن شیبا اینو و سایر ارزهای دیجیتال در پلتفرم معاملاتی رابین هود، هواداران دادخواستی جهت فهرست شدن رمزارز Floki Inu در صرافی رابین هود تنظیم کردند.

طرفداران Fluki Inu با راه‌اندازی دادخواست در سایت Change.org خوستار فهرست شدن این رمزارز در صرافی رابین هود شدند. از زمان اجرای این دادخواست تا کنون 376 امضاء جمع‌آوری شده است.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت فلوکی شیبا (Floki Shiba) 

احتمال لیست شدن رمزارز Floki Inu در صرافی رابین هود

با ایجاد چنین درخواستی، طرفداران Floki Inu رفتاری مشابه با میم کوین شیبا اینو را در پیش گرفتند. دادخواست شیبا اینو در سایت Change.org با جمع‌آوری بیش از نیم میلیون امضاء موفقیت بزرگی به دست آورد.

آیا رمزارز Floki Inu در صرافی رابین هود لیست خواهد شد؟

صرافی رابین هود پس از گذشت یک ماه از اجرای دادخواست، در اوایل ماه آپریل از توکن Shiba inu پشتیبانی کرد و دومین میم کوین محبوب جهان در کنار رمزارزهای سولانا (SOL)، پالیگان (MATIC) و کامپاند (COMP) فهرست شد.

همچنان مشخص نیست که آیا کمپین فلوکی اینو می‌تواند انگیزه کافی برای بررسی چنین فهرستی را به رابین هود بدهد یا خیر. تیم توسعه دهنده SHIB و سرمایه گذارانی که اقدام به خرید شیبا اینو کرده اند، از پوشش گسترده جریان اصلی سود می برند، اما Floki Inu علی‌رغم کمپین های تبلیغاتی سنگین خود، همچنان یک میم کوین نسبتاً ناشناخته باقی مانده است. بر اساس داده‌های سایت CoinGecko، رمزارز Floki Inu از لحاظ ارزش بازار در جایگاه 361ام قرار دارد.

فلوکی اینو در ماه مارس، با شکایت سازمان استاندارد تبلیغاتی بریتانیا (ASA) مواجه شد. علت این شکایت، تبلیغات گسترده فلوکی در انواع وسایل حمل و نقل عمومی در لندن بود. سازمان استاندارد تبلیغاتی بریتانیا پس از دریافت شکایات و انتقادات زیاد، هرگونه تبلیغ Floki Inu را ممنوع اعلام کرد.

با توجه به موارد ذکر شده، بسیار بعید به نظر می‌رسد که دادخواست رمزارز Floki Inu با موفقیتی مشابه با Shiba Inu همراه شود. در حال حاضر برنامه معاملات سهام پیشرو در فهرست کردن توکن‌های جدید به طور قابل توجهی محافظه کارانه‌تر شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رمزارز فلوکی اینو (Fluki Inu) چیست؟ آیا این رمزارز در صرافی رابین هود فهرست خواهد شد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر