;
coinex

طرح فروش مدیران خودرو 25 تیر 1401 + شرایط و خودروهای طرح

گروه مدیران خودرو لحظاتی پیش شرایط و محصولات طرح فروش مدیران خودرو 25 تیر 1401 را اعلام کرده که در آن چند مدل از محصولات چری عرضه می‌شود.

مدیران خودرو که یکی از شرکت‌های واردکننده خودروهای وارداتی و خارجی است، با هدف تعادل در بازار خودرو اقدام به فروش فوری محصولات خود کرده است.

در این طرح که از تاریخ 25 تیرماه شروع می‌شود، تمامی محصولات به صورت قرعه‌کشی می‌باشند و متقاضیان پس از برنده شدن حداکثر تا سه روز مهلت ثبت‌نام برای خودروی مورد نظر خود را دارند.

بیشتر بخوانید: زمان عرضه خودروهای زرماکارون (زرخودرو) به بازار مشخص شد + قیمت احتمالی محصولات

طرح فروش مدیران خودرو 25 تیر 1401

در طرح فروش مدیران خودرو، برخی از خودروهای چینی به عرضه گذاشته می‌شوند. خودروهای ام وی ام ایکس 22 پرو، ام وی ام ایکس 33 اس، آریزو 5 توربو و تیگو 7 به صورت نقدی در این طرح عرضه می‌شوند.

متقاضیان برای شرکت در این طرح باید به سامانه sale.iranecar.com مراجعه و به صورت اینترنتی مراحل ثبت‌نام خود را در این سامانه تکمیل کنند. خودروهای ارائه شده و قیمت آن‌ها به شرح زیر است:

طرح فروش مدیران خودرو
مدیران خودرو

زمان تحویل خودروهای مذکور 90 روزه است و کسانی که در این طرح شرکت می‌کنند از سود مشارکت بهره نمی‌برند. لازم به ذکر است که تمامی خودروها در مدل سال 1401 تحویل مشتریان خواهند شد.

خریداران از تاریخ 25 تیرماه سال 1401 تا تاریخ 28 تیرماه به مدت سه روز می‌توانند به درگاه سامانه فروش یکپارچه خودرو مراجعه و در طرح فروش مدیران خودرو شرکت کنند.

در این طرح فروش، جریمه تاخیر در تحویل خودرو به صورت 36 درصد سالیانه در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است که در صورت ثبت‌نام و برنده شدن متقاصی در قرعه‌کشی و عدم واریز وجه تا 2 دوره نمی‌تواند در طرح‌های فروش بعدی شرکت کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد طرح فروش مدیران خودرو 25 تیر 1401 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    آخه ماشین چینی هم قرعه کشی داره شرکت های ژاپنی در امارات و عربستان بهترین خودرو ها را به صورت قسطی و تحویل فوری با التماس می فروشند چقدر ما ایرانی ها بدبخت هستیم که گیر مافیا های خودرو افتادیم و بیکیفیت ترین خودرو ها را توی صف می خریم و همگی هم خوشحال هستیم

    پاسخ

    خیلی خوبن دوست دارم ولی پولش را ندارم فکر نکنم تا آخر عمرم سواربتونم بشم

    پاسخ