;
coinex

گلکسی M13 رسما رونمایی شد ؛ قیمت و مشخصات فنی

کمپانی سامسونگ لحظاتی پیش از جدیدترین نسل گوشی‌های ارزان قیمت گلکسی M13 رسما رونمایی کرد. این سری شامل دو نسخه 4G و 5G است.

سری ام از محصولات سامسونگ را معمولا به عنوان گوشی‌هایی میان‌رده و اقتصادی، مشابه با سری A می‌شناسیم. شاید تفاوت این محصولات با گوشی‌های سری A تمرکز بر باتری و شارژدهی بهتر باشد. سامسونگ حالا از جدیدترین گوشی ارزان قیمت سری M خود یعنی گلکسی M13 در دو نسخه 4 جی و 5 جی رونمایی کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سامسونگ 2022

قیمت و مشخصات فنی گلکسی M13

همانطور که پیش از این وعده داده شده بود، سامسونگ امروز از دوگانه گوشی‌های گلکسی M13 شامل گلکسی M13 4G و M13 5G رسما در هند رونمایی کرد.

گلکسی M13 رسما رونمایی شد ؛ قیمت و مشخصات فنی

البته که نسخه 4 جی پیش از این در ماه می معرفی شده بود، اما نسخه جدید با تغییراتی در دوربین و یک باتری بزرگ 6000 میلی‌آمپر ساعتی عرضه شده است.

دیگر مشخصات کاملا مشابه با نسخه بین‌المللی است که شامل نمایشگر 6.6 اینچی LCD با وضوح FHD پلاس، چیپست اگزینوس 850، و البته ترکیب سه‌گانه دوربین شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در کنار سنسور اولتراواید 5 مگاپیکسلی و البته لنز عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی است.

گلکسی ام 13 5G اما با یک نمایشگر LCD در ابعاد 6.5 اینچی ارائه شده که نرخ نوسازی صفحه 90 هرتزی را عرضه می‌کند و یک بریدگی قطره‌ای در بالای آن، محل تعبیه دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی است.

گلکسی M13 رسما رونمایی شد ؛ قیمت و مشخصات فنی

در قاب پشتی اما در عوض سه دوربین نسخه معمولی، شاهد دو دوربین هستیم که به نظر همان دوربین 50 مگاپیکسلی نسخه اصلی است که با یک سنسور 2 مگاپیکسلی عمق‌سنج همراه شده است.

این دستگاه با پردازنده مدیاتک دایمنسیتی 700 عرضه شده و در نسخه‌هایی با 4 و 6 گیگابایت رم  و نهایتا 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود که از طریق درگاه میکرو اس دی قابل ارتقا است.

باتری این مدل نیز ظرفیتی 5000 میلی‌آمپر ساعتی دارد که از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می‌کند. هر دو دستگاه با رابط کاربری One UI Core 4 مبتنی بر اندروید 12 عرضه می‌شوند.

این دو مدل گوشی جدید سامسونگ در رنگ‌های آبی، قهوه‌ای و سبز عرضه می‌شوند. قیمت نسخه پایه مدل 4G با 4/64 گیگابایت رم و حافظه داخلی 150 دلار است و برای همین نسخه در مدل 5G باید 175 دلار بپردازید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قیمت و مشخصات فنی گلکسی M13 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر