;
coinex

بازی متاورسی سامسونگ معرفی شد؛ با Space Tycoon محصولات سامسونگ را در متاورس بسازید!

غول کره‌ای دنیای تکنولوژی که بیشتر به خاطر مواردی چون گوشی و تلویزیون معروف است، حالا وارد متاورس شده است. اما از بازی متاورسی سامسونگ چه می‌دانیم؟

غول دنیای کالای دیجیتال که بنابر آمارها بزرگترین فروشنده گوشی موبایل در دنیا است، اخیرا با معرفی بازی Space Tycoon از ورود جدی به دنیای متاورس خبر داده است.

بیشتر بخوانید: بهترین پروژه های متاورس برای خرید و سرمایه گذاری

بازی متاورسی سامسونگ معرفی شد

سامسونگ با اعلام خبر راه‌اندازی Space Tycoon به عنوان بخشی از دنیای متاورسی Roblox خبر داده است که تجربه خوبی برای طرفداران سامسونگ در متاورس به ارمغان خواهد آورد.

این متاورس جدید بازی که برای سرگرمی کاربران نسل (1990 تا 2010) طراحی شده است، شامل دنیایی است که در آن کاربران می‌توانند انواع مختلفی از محصولات سامسونگ، از جمله گوشی‌های هوشمند این شرکت، تلویزیون‌ها و دیگر لوازم خانگی را با انتخاب اجزای اصلی آن‌ها طراحی کرده و بسازند.

بازی متاورسی سامسونگ معرفی شد؛ با Space Tycoon محصولات سامسونگ را در متاورس بسازید!

این تجربه همچنین شامل فروشگاهی برای خرید آیتم‌های درون بازی نیز می‌شود. و هدف از راه‌اندازی این پروژه، آشنایی بیشتر نسل جوان با برند سامسونگ و محصولات آن عنوان شده است.

در حال حاضر، شرکت‌های بزرگ بسیاری، بخشی از تلاش‌های خود را بر ایجاد جهان‌های متاورس متمرکز کرده‌اند. در این میان، سامسونگ نیز فعالانه در این فضا حضور داشته و با همکاری شرکای بزرگی، به دنبال توسعه یک سری پروژه‌ها بوده است.

برای مثال، این شرکت اخیرا با پلتفرم توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) نیفتی گیتوی (Nifty Gateway) همکاری کرده تا NFTها را از طریق تلویزیون‌های هوشمند خود ارائه دهد. این شرکت همچنین در توسعه پلتفرم‌های متاورسی مختلف سرمایه‌گذاری کرده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بازی متاورسی سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر