دوست داشتنی ترین شخصیت زن در فیلم ها و سریال های تینیجری ؛ زیباترین و جذاب‌ترین ها

دوست داشتنی ترین شخصیت زن در فیلم های تینیجری موضوع نوشتار جدید فیگار است. برای اطلاع از آثار جذاب و پرطرفدار این هنرمندان، با ما همراه باشید.

در سال‌های اخیر فیلم و سریال‌های بسیار دیدنی و جذابی برای نوجوانان ساخته شده و مورد پسند آنان قرار گرفته است. این آثار که به فیلم و سریال‌های تینیجری شناخته می‌شوند، شخصیت‌های بکر و جذابی دارند که قرار است ما امروز به آن بپردازیم.

در این آثار شخصیت‌های زن شاید نقش پررنگی در محبوب شدنشان داشته باشند، به همین دلیل نیز دوست داشتنی ترین شخصیت زن در فیلم های تینیجری موضوعی است که این نوشتار به آن پرداخته است.

نام برخی از این آثار در فهرست بهترین فیلم هایی که قبل از مرگ باید ببینید بسیار خالی است اما شما می‌توانید با سر زدن به سایت فیگار و مطالعه بهترین سریال‌ها  و یا بهترین فیلم‌ها و سریال‌های 2022  از پرطرفدارترین و جدیدترین آثار مطلع شوید.

دوست داشتنی ترین شخصیت زن در فیلم های تینیجری

زیباترین و جذاب‌ترین ها

شما در ادامه نوشتار دوست داشتنی ترین شخصیت زن در فیلم های تینیجری به مطالعه فهرست زیر، خواهید پرداخت:

دوست داشتنی ترین شخصیت زن در فیلم ها و سریال های تینیجری
دوست داشتنی ترین شخصیت زن در فیلم های تینیجری

شما در ادامه نوشتار دوست داشتنی ترین شخصیت زن در فیلم ها و سریال های تینیجری به مشاهده آثار موجود در فهرست بالا می‌پردازید و پس از مطالعه آنان می‌توانید پی به شخصیت‌های داستان و ویژگی‌هایشان پی ببرید. پس پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این نوشتار که شامل آثار محبوب و پرطرفداری است ما را دنبال و همراهی کنید.

stella: five feet apart

بهترین شخصیت زن در فیلم های تینیجری
بهترین شخصیت زن در فیلم های تینیجری
  • کارگردان: جاستین بالدونی
  • نویسندگان: میکی داتری، توبیاس ایاکونیس
  • ژانر: درام، عاشقانه
  • امتیاز: 7.2 از IMDB
  • تاریخ انتشار: سال 2019 میلادی
  • بازیگران: هیلی لو ریچاردسون، کول اسپروس، مویزس آریاس، کیمبرلی هبرت گرگوری، پارمیندر ناگرا

داستان این اثر روایت‌گر دو نوجوانی است که مبتلا به فیبروز کیستیک هستند. این دو شخصیت که در بیمارستان با یک‌دیگر ملاقات می‌کنند، به دلیل شرایط و موقعیت‌های پیش آمده کنار هم قرار می‌گیرند و عشقی متفاوت به سراغشان می‌آید چرا که آنان باید به دلیل بیماری خود با 5 فوت فاصله نسبت به یک‌دیگر قرار بگیرند.

هیلی لو ریچاردسون در نقش استلا بهترین شخصیت زن در فیلم های تینیجری به شمار می‌رود. او با نقش متفاوت و جذابش، به درخشش اثر کمک بسیار شایانی کرده است.

استلا دختری است که با وجود بیماری صعب العلاجش اما همچنان انگیزه و امید به زندگی دارد. او که تنها فرزند به جا مانده از خانواده‌اش است، با تمام توان برای پیروز شدن در جنگ با بیماری‌اش، تلاش می‌کند.

استلا همان دختری است که هر کس دوست دارد در زندگی داشته باشد. دختری قوی که یاد گرفته است در مقابل مشکلاتش جا نزند و تسلیم نشود. به همنوعان خود کمک کند و نعمت زندگی را به بیمارن بیمارستان یادآوری کند.

این شخصیت از آن رو دوست داشتنی و محبوب شده است که در طول داستان شما را بارها به وجد می‌آورد. دخترک کم سن و سالی که رفاقت را می‌داند و عشق را بهتر از هر کسی بلد است.

سنگ صبور دوستش و حامی و حمایت کننده عشقش است. او بارها پسرکی را که از صمیم قلب دوست دارد به سمت درمان سوق می‌دهد. استلا مانند تمامی ما روزهای سخت دارد، فراز و نشیب‌هایی که بارها خسته‌اش می‌کند اما باعث نمی‌شوند، او را عقب برانند.

louisa clark: me before you

بهترین شخصیت زن در فیلم های تینیجری
بهترین شخصیت زن در فیلم های تینیجری
  • کارگردان: تئا شاروک
  • نویسنده: جوجو مویس
  • ژانر: عاشقانه، درام
  • امتیاز: 7.4 از IMDB
  • تاریخ انتشار: سال 2016 میلای
  • بازیگران: امیلیا کلارک، سم کلافلین، ونسا کربی، پابلو ریبولد، سامانتا اسپیرو

داستان از جایی شروع می‌شود که لوئیزا مجبور به پرستاری از مردی می‌شود که به تازگی فلج شده است. او در این بین خود را با احساساتی درگیر می‌کند که پایان داستان را برای مخاطب تلخ می‌کند.

لوئیزا دختری سرزنده و شاداب است که از روابط عمومی بسیار قوی برخوردار است و این خود به تهایی باعث جذب مخاطب می‌شود. اصلا مگر می‌شود دختری را که عاشق جوراب شلواری زنبوری است و برای محقق کردن آرزوهایش در تلاش است را دوست نداشت.

این دختر محرک بسیار قوی برای شخصیت مذکر و مغرور داستان است تا بتواند روزهای پایانی از عمرش را با بهترین احوال سپری کند. دختری با لباس‌های رنگ روشن و شاد، کارهای بامزه و خنده آور، کمک خرج خانواده، هر مخاطبی را پای فیلم می‌نشاند.

امیلیا کلارک نقش این شخصیت محبوب و عاشق را بازی کرده است او که از زیباترین زن ها در فیلم های تینیجری به حساب می‌آید، توانسته به درخشیدن اثر کمک کند.

Maddy Whittier: everything everything

بهترین شخصیت زن در فیلم های تینیجری
بهترین شخصیت زن در فیلم های تینیجری
  • کارگردان: استلا میگی
  • نویسندگان: جی. میلز گودلو، نیکولا یون
  • ژانر: عاشقانه، درام
  • امتیاز: 6.3 از IMDB
  • تاریخ انتشار: سال 2017 میلادی
  • بازیگران: آماندلا استنبرگ، نیک رابینسون، آنیکا نونی رز، آنا د لا رگوئرا، تیلور هیکسون

دختر نوجوانی که تمام زندگی خود را به دلیل بیماری مصلحتی در خانه سپری کرده است عاشق پسر همسایه می‌شود و داستان از اینجا شروع به جذاب شدن می‌کند.

مدی به اجبار مادرش در خانه محبوس است چرا که دنیای بیرون برای او بسیار خطرناک است. او در محیط خانه برای خودش سرگرمی‌های متنوع ایجاد می‌کند تا روزمرگی او را از پا درنیاورد.

خوشی‌های کوچک او را سرزنده‌تر از قبل می‌کند. تا جایی که مدی خجالتی داستان خود را در بین ماجرای احساسی با پسر همسایه می‌بیند. این عشق امید به زندگی را در او می‌پروراند و او را ترغیب می‌کند تا از منطقه امنش بیرون بیاید.

مدی از آن رو از زیباترین زن ها در فیلم های تینیجری به شمار می‌رود که مخاطب را تشویق می‌کند که زندگی را فدای ترس‌هایشان نکنند. از منطقه امنشان بیرون بروند و تجربه‌هایی را که دوست دارند را کسب کنند. او در کنار عشقش جرئت پپیدا می‌کند و پا در راهی می‌گذارد که سال‌ها آرزویش را داشت.

Emily Fields: Pretty Little Liars

شخصیت های زن دوست داشتنی در سریال های تینیجری
شخصیت های زن دوست داشتنی در سریال های تینیجری
  • ژانر: عاشقانه، درام، رمزآلود
  • امتیاز: 7.4 از IMDB
  • تاریخ انتشار: سال 2010 تا 2017 میلادی
  • بازیگران: ترویان بلیساریو، اشلی بنسون، لوسی هیل، شی میچل، ساشا پیترز

چهار دوست در برابر دشمنی ناشناس که تهدیدشان می‌کند و تاریک‌ترین اسرار آن‌ها را فاش می‌کند با هم متحد می‌شوند و در عین حال درباره ناپدید شدن بهترین دوستشان نیز تحقیق می‌کنند.

در Pretty Little Liars، امیلی فیلدز بهترین شخصیت در نظر گرفته شد. او قطعا مانند دروغگوهای دیگر مبارزه کرده و در تمام مدت سالم می‌ماند. بینندگان همچنین به رشد او اعتراف کردند زیرا او با ادامه سریال به اعتماد به نفس و سرسخت‌ شدنش می‌افزاید اما هرگز زشت یا فریبنده دیده نشد.

امیلی همچنین تاثیر مثبتی بر جامعه LGBTQ+ گذاشت و نمونه‌ای عالی از نمایندگی برای زنان رنگین پوست واقع شد. طرفداران او را یکی از شخصیت های زن دوست داشتنی در سریال های تینیجری می‌دانند.

چرا که او به دوستی‌هایش مطمئن بود و همیشه در روابطش وفادار می‌ماند، با اینکه شرایط گاهی سخت می‌شد اما او کسی بود که ذهنش به خوبی کار می‌کرد.

Lexi Howard: Euphoria

شخصیت های زن دوست داشتنی در سریال های تینیجری
شخصیت های زن دوست داشتنی در سریال های تینیجری
  • ژانر: درام
  • امتیاز: 8.4 از IMDB
  • تاریخ انتشار: از سال 2019 میلای
  • بازیگران: زندایا، هانتر شفر، انگوس کلود، جیکوب الوردی، ماود آپاتو

داستان نگاهی به زندگی گروهی از دانش‌آموزان دبیرستانی می‌اندازد که با مسائل مربوط به مواد مخدر، رابطه جنسی و خشونت دست و پنجه نرم می‌کنند.

آخرین فصل «Euphoria» نشان داد که Lexi چقدر محبوب بوده است. او کانون اصلی فصل نبود و داستان‌های پر درام را دریافت نکرد، اما این چیزی است که بینندگان را وادار می‌کند خود را با او مقایسه کنند.

او در این فصل پا به عرصه نور گذاشت و ثابت کرد که واقعا چقدر فهیم است. از میان همه شخصیت‌های «Euphoria»، طرفداران به احتمال زیاد می‌خواهند با Lexi دوست شوند، زیرا او قضاوت نمی‌کند، حمایت می‌کند و از رفتن به دنبال چیزی که می‌خواهد ترسی ندارد. همین باعث می‌شود که به عنوان یکی از مهم‌ترین شخصیت های زن دوست داشتنی در سریال های تینیجری یاد شود.

Maeve Wiley: Sx Education

زیباترین زن ها در فیلم های تینیجری
زیباترین زن ها در فیلم های تینیجری
  • ژانر: درام، کمدی
  • امتیاز: 8.4 از IMDB
  • تاریخ انتشار: از سال 2019 میلادی
  • بازیگران: آسا باترفیلد، جیلیان اندرسون، اما مکی، انکوتی گاتوا، کانر سویندلز

داستان این سریال جذاب و پرطرفدار درباره یک پسر نوجوان است که با مادر خود زندگی می‌کند. مادرش که درمانگر مشکلات جنسی است الگویی برای او می‌شود تا با همکاری هم‌کلاسی‌اش میو، یک تیم تشکیل می‌دهند تا یک کلینیک زیرزمینی جنسی درمانی در مدرسه راه اندازی کنند.

طرفداران آموزش جنسی می‌دانند که میو وایلی شخصیتی مغرور دارد که سخت از کارهای کرده‌اش پشیمان می‌شود و دیر نیز به این موضوع پی می‌برد. او که شخصی نترس است، مورد علاقه طرفداران سریال است و برای بسیاری از طرفداران، Maeve را بهترین شخصیت آموزش جنسی می‌دانند.

عمدتا به این دلیل که او اعتماد به نفس فراوان دارد و در عین حال می‌داند که مشکلات برای او تمامی ندارند. Maeve از خود و دیگران دفاع می‌کند حتی زمانی که انجام این کار برایش دشوار باشد.

او دوست بزرگی است و زمانی که خود را در رفاقت بی‌تاثیر می‌بیند، می‌تواند این را تشخیص دهد و برای بهتر شدن رابطه‌اش تلاش کند. او همچنین دارای برخی از بهترین نقل قول‌ها در آموزش جنسی است که او را دوست داشتنی‌تر کرده و در این بین کمک فراوانی به همکارش می‌کند.

توانایی او در اولویت قرار دادن خود و همچنین بودن یک دوست متحد عالی، او را بسیار دوست داشتنی و همچنین الگوی بزرگی می‌کند. میو گرچه شخصیت سرسختی دارد اما به مخاطب نشان می‌دهد که روح در او وجود دارد و گاهی با اعماق وجود غمگین و ناراحت می‌شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دوست داشتنی ترین شخصیت زن در فیلم های تینیجری سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با دوست داشتنی ترین شخصیت زن در فیلم های تینیجری

دوست داشتنی ترین شخصیت زن در فیلم های تینیجری کدام‌ها هستند؟

شخصیت استلا، میو و لوئیزا از محبوب ترین و دوست داشتنی ترین شخصیت زن در فیلم ها و سریال های تینیجری به شمار می‌‌روند که ما در بالا به آن اشاره کرده‌ایم.

دوست داشتنی ترین شخصیت زن در فیلم های تینیجری در کدام آثار حضور دارند؟

این شخصیت‌های جذاب در فیلم و سریال‌هایی چون دانشکده آموزش جنسی، من پیش از تو و پنج فوت فاصله حضور دارند و بازیگران هنرمند و با استعدادی به ایفای نقش دوست داشتنی ترین شخصیت زن در فیلم ها و سریال های تینیجری پرداخته‌اند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *