;
coinex

درگیری رامبد جوان جناب خان و حسن عباسی در خندوانه [+فیلم]

درگیری رامبد جوان جناب خان و حسن عباسی در خندوانه در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

اخیرا حسن عباسی در جدیدترین حرف‌هایش به فوتبالیست‌ها حمله کرده که واکنش‌های زیادی به دنبال داشته است. یکی از افرادی که به این سخنان واکنش نشان داد، رامبد جوان است. فیلم منتشر شده از کنایه رامبد جوان و جناب خان به اظهارات حسن عباسی علیه فوتبالیست ها در برنامه خندوانه به یکی از پربیننده ترین ویدیوهای اینستاگرام تبدیل شده است.

سخنان عجیب حسن عباسی درباره فوتبال و فوتبالیست ها . حملات تند وی از قبیل اینکه «اگر دین داشتند فوتبالیست نمی‌شدند ، کسی که زنش چادری و آدم دینداری باشه اصلا نمیره دنبال فوتبال و …» واکنش های انتقادی زیادی را برانگیخت.

درگیری رامبد جوان جناب خان و حسن عباسی در خندوانه [+فیلم]

در برنامه چهارشنبه (۲۲ تیر ۱۴۰۱) خندوانه جناب خان با اشاره غیرمستقیم به اظهارات حسن عباسی که به بازیکنان فوتبال توهین کرده بود، گفت: همه کسانی که علیه فوتبالیست ها مصاحبه کردند باید به یک اتاق دربسته بروند و آنجا به حرف های خود فکر کنند.

پیش از آن هم رامبد جوان از حاضران در برنامه خندوانه خواسته بود به افتخار فوتبالیست ها کف بزنند که بلافاصله پس از آن جناب خان هم به حسن عباسی که چند روز قبل علیه فوتبالیست ها مصاحبه کرده بود، کنایه زد.

این ویدیو را در ادامه تماشا کنید:

بسیاری از فوتبالیست ها، از جمله علی پروین به خاطر بالابردن روحیه رزمندان به جبهه ها می روند. در این دوران بر اساس فتوای امام مبنی بر دفاع سراسری، بسیاری از فوتبالیست ها در کنار مردم در جبهه ها حاضر می شدند.

جواد خیابانی هم به این موضوع واکنش نشان داده بود. خیابانی در برنامه تلویزیونی سلام صبح بخیر گفت: حق نداریم درباره فساد شخصی صحبت کنیم. من از جامعه ورزش ایران دفاع می‌کنم. فوتبالیست‌ها آنطور که شما می‌گویید، نیستند.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    چرند.. دو زاری های سلبریدی

    پاسخ

    برو‌ دنبال کارت رامبد نون به نرخ روز خور
    نمیخواد دست به افتخار فوتبالیست ها بزنی بعد بیای اسم وریا رو عوض کنی
    چه موجودی هستی چقدر تو رنگ عوض میکنی افتاب پرست ؟
    فقط دنبال این هستی چرخ برنامت بچرخه حتی به قیمت تحقیر خودت،
    رامبد جوان، تو هم‌ تاریخ انقضا داری یه کاری کن چند سال دیگه که از صحنه خارج شدی مثل بعضی از سلبریتی ها به دنبال حلالیت نباشی و مردم رو نسبت به خودت متنفر نکن که تو کهنسالی اگر شخصی تو خیابون دیدت به جای سلام چهارتا لیچارد بارت نکنه خیلی زود اون روز میرسه منتظر باش بچه زرنگ؛؛
    در ضمن اگر برنامت اعتباری داره به لحاظ همین عروسکه هست وگرنه خودت چیزی بارت نیست یکم جسارت رو از این عروسک یاد بگیر که حرفهای نزده تو رو راحت میزنه و تو با زرنگی میندازی گردن اقای بحرانی همون جنااااب خان
    ماذا فاذا؟؟؟

    پاسخ