;
coinex

راه‌اندازی هشدار کلاهبرداری Red Alarm در Dapp بایننس اسمارت چین

اخیرا بایننس اسمارت چین از پلتفرم جدیدی به نام “DappBay” رونمایی کرده است که به قابلیت هشدار کلاهبرداری Red Alarm مجهز شده است.

ویژگی هشدار قرمز یا همان Red Alarm، جهت اسکن ریسک قراردادهای هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرد. این قابلیت به کاربران کمک می‌کند پروژه‌های پرخطر را شناسایی کرده و از راگ پول ها (rug pull) و کلاهبرداری‌ها در امان بمانند. کاربران با وارد کردن آدرس قرارداد (Contract Address) می‌توانند نقص‌های قرارداد و احتمال وجود تقلب را بررسی کنند.

بیشتر بخوانید: آموزش کار با صرافی یونی سواپ (UniSwap) 

هشدار کلاهبرداری Red Alarm

گوندولین رجینا (Gwendolyn Regina)، مدیر سرمایه‌گذاری در BNB Chain، معتقد است DappBay به جامعه BNB Beacon Chain اجازه می‌دهد تا با استفاده از داده‌های بازار، بهترین پروژه‌های اخیر مانند پروژه های امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و توکن‌های غیرمثلی (NFT) را فهرست و رتبه‌بندی کند. گوندلین در ادامه افزود:

Red Alarm به کاربران کمک می‌کند تا یک قدم جلوتر از کلاهبرداران باشند؛ این سیستم در لحظه خطرات مرتبط با پروژه‌ها را هشدار داده و به اخذ تصمیمات سرمایه‌گذاری آگاهانه کاربران کمک شایانی خواهد نمود.

راه‌اندازی هشدار کلاهبرداری Red Alarm در Dapp بایننس اسمارت چین

DappBay با ارائه بروزترین رتبه‌بندی پروژه‌ها و پیش‌بینی خطرات به صورت آنی، به درک صحیح‌تر روندهای بازار کمک می‌کند. این پلتفرم همچنین به توسعه دهندگان DApp اجازه می‌دهد پروژه‌های خود را در DappBay لیست کنند. علاوه بر موارد ذکر شده، DappBay لیست جامعی از پروژه‌های آینده را از قبل جمع‌آوری و خلاصه کرده و به کاربران این امکان را می‌دهد که اولین کسانی باشند که در مورد آنها باخبر می‌شوند.

کلاهبرداری‌ها، راگ پول‌ها و سایر خطرات کلاهبرداری در صنعت کریپتوکارنسی بسیار رایج هستند. راه‌اندازی پلتفرم جدید به همراه هشدار کلاهبرداری Red Alarm خبر خوشایندی برای کاربران به شمار می‌رود. این سیستم بسیاری از مشکلات تراکنش‌ها را حل خواهد نمود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره راه‌اندازی هشدار کلاهبرداری Red Alarm در Dapp بایننس اسمارت چین چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر