;
coinex

تاریخ احتمالی عرضه ویندوز 12 مشخص شد

اخیرا جزئیات جدیدی از تاریخ احتمالی عرضه ویندوز 12 و جدیدترین استراتژی مایکروسافت برای بروزرسانی نسخه‌های جدید ویندوز منتشر شده است.

بر اساس گزارشات فاش شده از سوی مایکروسافت ، این شرکت در انتشار نسخه های جدید ویندوز به روش قدیمی خود عمل خواهد کرد و سرعت العمل بیشتری به خرج خواهد.

بیشتر بخوانید: معرفی ویندوز 11 ؛ قابلیت‌ها، ویژگی‌ها و ترفندهای Windows 11

مشخص شدن تاریخ احتمالی عرضه ویندوز 12

بنابر این گزارش جدید، نسخه های جدید ویندوز هر سه سال یکبار منتشر خواهند شد به این معنی که ما میتوانیم در سال 2024 ویندوز 12 را دریافت کنیم. ظاهراً آپدیت اصلی سال آینده ویندوز معروف به Sun Valley 3 لغو شده و بجای آن نسخه بعدی ویندوز در سال 2024 منتشر خواهد شد. اما کاربران ویندوز 11 در این مدت ممکن است موارد جدیدی را نیز امتحان کنند.

تاریخ احتمالی عرضه ویندوز 12 مشخص شد

مایکروسافت درنظر دارد ویژگی های جدید ویندوز 11 را برای کاربران کنونی خود حذف کند و به جای آن شماری از قابلیت‌های مهم ویندوز 12 را برای برخی کاربران تست کند. در نتیجه بعید نیست برخی از قابلیت‌های ویندوز 12 پیش از رونمایی رسمی در دسترس همه باشند.

احتمالا بروزرسانی ویژگی‌های هر نسخه ، به صورت فصلی معرفی خواهند شد مانند آنچه در سال جاری مشاهده کردیم به عنوان مثال ویجت «هواشناسی» در اوایل دی ماه 1400 به نواروظیفه ویندوز 11 اضافه شده بود. اما آنچه که مایکروسافت درنظر گرفته است این است که برخی بروزرسانی‌ها را بدون ارائه بسته آپدیت و فقط با پیغام «Moments» قبل از Login به ویندوز به کاربر نمایش دهد.

واضح است که مایکروسافت دیگر هیچوقت نیازی به انتشار به‌روزرسانی‌های اصلی ویندوز برای فعال کردن ویژگی‌های جدید ندارد. به عنوان مثال، زیرسیستم ویندوز برای اندروید اساساً فقط یک نرم افزار بود که می‌توانستید روی ویندوز 11 نصب کنید.

افزایش سرعت در بروزرسانی ویندوز خود به نوعی هیجان انگیز است. و هم زمان بیشتری به سازندگان خواهد داد تا برای یافتن و رفع اشکالات قبل از انتشار عمومی اقدام کنند.

با این تغییر بزرگ که مایکروسافت در پیش رو قرار داده است ما باید هر سال فقط منتظر 1 مرتبه بروزرسانی باشیم که احتمالا در ویندوز  11 هم مشاهده خواهیم کرد. در هر صورت، مایکروسافت هنوز به طور رسمی نحوه ارائه بروزرسانی ها را اعلام نکرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد زمان عرضه ویندوز 12 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

منبع: XDA Developer

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر