;
coinex

نمایشگر آیفون 14 پرو مکس با دو بریدگی پانچ ؛ عکس‌های جدید این خبر را تایید می‌کنند

اخیرا تصاویری از مدل طراحی پنل پشتی و نمایشگر آیفون 14 پرو مکس فاش شده که سبک طراحی جدید مدل‌های پرو را تایید می‌کنند. گفته می‌شود که در مدل‌های پرو، طراحی متفاوتی برای جایگاه نصب دوربین سلفی و Face ID در نظر گرفته شده است.

از مدت‌ها قبل شنیده بودیم که اپل در سری آیفون 14، مدل‌های آیفون 14 Pro و آیفون 14 Pro Max را متفاوت‌ از نسل‌های قبلی طراحی می‌کند. کمپانی اپل در چند سال اخیر، از سبک طراحی ناچ نمایشگر برای دوربین سلفی و سنسورهای Face ID استفاده کرده است؛‌ اما امسال در مدل‌های iPhone 14 Pro و iPhone 14 Pro Max از دو بریدگی مجزا استفاده می‌کند.

طراحی نمایشگر آیفون 14 پرو مکس

اپل احتمالا امسال از 4 گوشی رونمایی می‌کند؛ آیفون 14،‌ آیفون 14 مکس، آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس. نسخه‌های مکس در اندازه‌های بزرگ‌تر 6.7 اینچی ساخته می‌شوند و آیفون 14 و 14 پرو به نمایشگر 6.1 اینچی مجهز خواهند شد. با توجه به برجستگی ماژول دوربین نسبت به ابعاد گوشی، به نظر می‌رسد که این تصاویر، مربوط به آیفون 14 Pro Max باشند.

 

این عکس‌ها هم به گزارش‌های و شایعات قبلی درباره سبک طراحی نمایشگر آیفون 14 پرو مکس و 14 پرو اضافه شدند. اینطور که به نظر می‌رسد، گوشی‌های iPhone 14 و iPhone 14 Max تا یک سال آینده به طراحی پانچ هول و بریدگی قرصی شکل مجهز نمی‌شوند.

کمپانی اپل می‌خواهد آیفون‌های استاندارد و پرو را با تفاوت‌های بیشتری از یکدیگر متمایز کند. برای مثال،‌ مدل‌های پرو به دوربین تله‌فوتو مجهز می‌شوند و دوربین اصلی آنها 48 مگاپیکسلی خواهد بود. این مدل‌ها همچنین به تراشه A16 Bionic مجهز می‌شوند. اما مدل‌های استاندارد همچنان از دوربین 12 مگاپیکسلی و تراشه A15 برخوردار خواهند شد.

پیش‌بینی می‌شود که سال آینده، مدل‌های استاندارد آیفون 15 به طراحی بریدگی پانچ و قرصی مجهز شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره عکس‌های جدید طراحی نمایشگر آیفون 14 پرو مکس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر