;
coinex

رابرت کیوساکی: بزرگترین فروش تاریخ در کمین است

رابرت کیوساکی، نویسنده معروف کتاب پرفروش «پدر پولدار، پدر بی‌پول» به سرمایه‌گذاران توصیه کرده که «بزرگترین فروش تاریخ» را از دست ندهند.

به عقیده رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، نویسنده کتاب محبوب «پدر پولدار، پدر بی‌پول»، قیمت دارایی‌ها در حال سقوط است. وی منتظر است تا پس از اتمام روند نزولی بازارها اقدام به خرید دارایی‌هایی نظیر بیت کوین کند.

بیشتر بخوانید: آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022

بزرگترین فروش تاریخ در راه است

رابرت کیوساکی: بزرگترین فروش تاریخ در کمین است

رابرت کیوساکی بار دیگر علاقه‌مند به خرید بزرگترین رمزارز بازار یعنی بیت کوین شد. وی معتقد است بازارهای مالی در انتظار “بزرگترین فروش تاریخ” قرار دارند. کتاب “پدر پولدار، پدر بی‌پول” رابرت در سال 1997 منتشر شد.

این کتاب بیش از شش سال در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز قرار گرفت و تا به حال بیش از 32 میلیون نسخه از کتاب Rich Dad,Poor Dad به 51 زبان در 109 کشور دنیا فروخته شده است. رابرت کیوساکی روز دوشنبه در توییتر خود نوشت:

حباب دارایی‌ها یک حفره پیدا کرده و قیمت دارایی‌ها در حال کاهش است. من کاملاً نقد هستم و هنگامی که ریزش بازارها به اتمام برسد، اقدام به خرید املاک و بیت کوین (BTC) خواهم کرد. بزرگترین فروش تاریخ را از دست ندهید.

در زمان نگارش این مقاله، شاخص سهام S&P 500، بیست و یک درصد کاهش یافته است. سهام Nasdaq نیز در سال جاری 29 درصد سقوط کرد. علاوه بر موارد ذکر شده، افزایش نرخ بهره باعث افزایش هزینه‌های وام مسکن و کاهش تقاضای بازار شده است.

کیوساکی بارها در مورد حباب دارایی‌ها و سقوط گسترده بازارها هشداد داده بود. او در ماه مارس اظهار نمود که بازار در وضعیت “بزرگترین حباب تاریخ جهان” قرار دارد. به عقیده رابرت کیوساکی، حباب‌های عمیقی در بازارهای سهام، املاک، کالاها، نفت، معاملات آتی و حتی بیت کوین وجود دارد. در ماه ژوئن سال گذشته، کیوساکی اعلام کرد که عمیق‌ترین حباب تاریخ جهان در حال بزرگتر شدن است و پیش‌بینی کرد که “بزرگترین سقوط تاریخ جهان” در راه است.

این نویسنده معروف مدت زیادی است که منتظر خرید بیت کوین بوده است. او بارها به این نکته اشاره کرد که قصد دارد بیت کوین را در زمان درست خریداری کند. زمانی که قیمت بیت کوین در ماه می حدود 30 هزار دلار بود، کیوساکی پیش‌بینی کرده بود که قیمت تا 9 هزار دلار کاهش یابد.  ماه گذشته، رابرت اظهار نمود که منتظر است بیت کوین 1100 دلاری را قبل از اقدام به خریداری مشاهده کند. وی در این راستا افزود:

اگر اوضاع بازار بهبود یابد، بیشتر خرید خواهم کرد. اگر اینطور نباشد، منتظر می‌مانم تا بازنده‌ها تسلیم شوند و سپس مجدداً خریداری خواهم کرد.

کیوساکی همچنین در مورد رکود، تورم و نا آرامی‌های اخیر ایالات متحده اظهار نظر کرد. او اعلام کرد که با افزایش تورم، طلا، نقره، بیت کوین، اتریوم، املاک اجاره‌ای و نفت بیشتری خواهد خرید. به عقیده رابرت کیوساکی، مسئولیت تورم اخیر آمریکا بر عهده جو بایدن و فدرال رزرو قرار دارد. طبق پیش‌بینی‌های کیوساکی، ایالات متحده به سمت رکود اقتصادی حرکت خواهد کرد. وی در این زمینه افزود:

فدرال رزرو نرخ بهره را افزایش خواهد داد. این اقدام منجر به سقوط سهام، اوراق قرضه، املاک و مستغلات و طلا خواهد شد.

طبق گزارش وزارت کار ایالات متحده آمریکا، قیمت مصرف کننده در مقایسه با سال قبل 9.1 درصد افزایش یافته است. این میزان بزرگترین افزایش سالانه از سال 1981 به شمار می‌رود. بسیاری از بانک‌ها پیش‌بینی می‌کنند اقتصاد ایالات متحده در سال جاری به سمت رکود خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اظهارات رابرت کیوساکی چیست؟ آیا بزرگترین فروش تاریخ در راه است؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: news.bitcoin

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر