;
coinex

جکسون پالمر دلیل عدم حذف ویدیوهای کلاهبرداری یوتیوب را فاش کرد؛ کسب درآمد از اسم ایلان ماسک!

جکسون پالمر، یکی از بنیانگذاران دوج کوین (Dogecoin)، در توییت اخیر خود دلیل عدم حذف ویدیوهای کلاهبرداری یوتیوب را توضیح داد. سود یوتیوب از این اقدام چیست؟

جکسون پالمر (Jackson Palmer)، یکی از بنیانگذاران رمزارز دوج کوین معتقد است تنها با جستجوکردن نام مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس در یوتیوب، چند ویدیوی مرتبط با کلاهبرداری پیدا کرده است.

دلایل عدم حذف ویدیوهای کلاهبرداری یوتیوب

بر اساس یافته‌های جکسون پالمر، یک تئوری مهم وجود دارد که بر اساس آن، یوتیوب هیچ کدام از ویدیوهای کلاهبرداری را حذف نمی‌کند. حذف ویدیوهای کلاهبرداری مرتبط با ایلان ماسک در یوتیوب منجر به کاهش درآمد حاصل از تبلیغات در این پلتفرم خواهد شد. بنیانگذار دوج کوین در ادامه افزود: «در صورتی که این تئوری حقیقت داشته باشد، بسیار دلسرد کننده خواهد بود.»

جکسون پالمر: یوتیوب به‌دنبال کسب درآمد از اسم ایلان ماسک است

یوتیوب به دلیل عدم موفقیت در حذف تبلیغات کلاهبرداری، با حجم وسیعی از انتقادات مواجه شده است. ویدیوهای جعلی کلاهبرداری با حضور ایلان ماسک و بقیه‌ی شخصیت‌های برجسته، در حال حاضر توسط هزاران نفر بازدید می‌شوند. کلاهبرداران با وعده‌های غیرواقعی قربانیان خود را وادار می‌کنند که برای‌شان رمزارز بفرستند.

پالمر به این نکته اشاره کرد که برخی از ویدیوهای کلاهبرداری در بخش موارد پیشنهادی (recommendations sidebar) این پلتفرم نمایان می‌شوند. پالمر از عدم تماس کتی وود (Cathie Wood) با یوتیوب جهت مقابله با ویدیوهای کلاهبرداری فراوان در این پلتفرم غافلگیر شده است. به گزارش U.Today، شرکت بلاک چین ریپل (Ripple) در سال 2021 از یوتیوب به دلیل عدم موفقیت در حذف ویدیوهای کلاهبرداری با حضور برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse) شکایت کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره عدم حذف ویدیوهای کلاهبرداری یوتیوب چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر