;
coinex

مقایسه شیائومی 12S اولترا با آیفون 13 پرو مکس ؛ دو پرچمدار بازار کنونی

تکراتو در این نوشتار، قصد دارد به بررسی مقایسه شیائومی 12S اولترا با آیفون 13 پرو مکس بپردازد. اگر شما نیز به این حوزه علاقه دارید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

شیائومی 12 اس اولترا یکی از بهترین و جدیدترین گوشی‌های این برند به شمار می‌رود که طرفداران زیادی را از آن خود کرده است. همان طور که می‌دانید آیفون 13 پرو مکس هم یکی از محصولات بسیار مشهور در زمینه گوشی‌های همراه است. به همین دلیل هم ما قصد داریم در این نوشتار به بررسی مقایسه شیائومی 12S اولترا با آیفون 13 پرو مکس بپردازیم.

اخیراً شیائومی از محصول جدید خود با نام 12 اس اولترا رونمایی کرده که توانسته قابلیت‌های منحصربه‌فردی در آن بگنجاند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این تلفن، دوربین باکیفیت آن است که با استفاده از آن، شما می‌توانید تصاویر جذابی بگیرید. این گوشی که در این مدت معرفی شد، یکی از بهترین دستگاه‌های سال ۲۰۲۲ برند شیائومی به شمار می‌رود.

از سوی دیگر، همه شما می‌دانید که آیفون 13 پرو مکس هم یکی از بهترین و جدیدترین محصولات شرکت اپل محسوب می‌شود و طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارد. با وجود این‌که آیفون 13 پرو مکس در سال گذشته روانه بازار شد، اما باز هم یکی از بهترین گوشی‌ها به شمار می‌رود. این گوشی به دلیل دوربین فوق‌العاده‌ای که دارد، می‌تواند یکی از سرسخت‌ترین رقبای شیائومی 12 اس اولترا باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره، تا انتها ما را همراهی کنید.

بیشتر بخوانید:

مقایسه آیفون SE 2022 با شیائومی 12 لایت ؛ پرچمدارانی اقتصادی

مقایسه شیائومی 12S اولترا با می 11 اولترا

مقایسه شیائومی 12S اولترا با آیفون 13 پرو مکس

به نظر شما شیائومی 12S اولترا بهتر است یا آیفون 13 پرو مکس؟ همان طور که می‌دانید، برند آیفون یکی از مشهورترین برندهای موجود در بازار است. به همین دلیل هم برخی از افراد گمان می‌کنند که نمی‌توان هیچ دستگاه دیگری را برای رقابت با آیفون پیدا کرد. اما شاید برای شما جالب باشد که بدانید ما با مقایسه شیائومی 12S اولترا با آیفون 13 پرو مکس متوجه می‌شویم که دستگاه‌های دیگری نیز در بازار هستند که علاوه بر قیمت پایین‌تر، می‌توانند به‌راحتی با آیفون رقابت کنند.

مقایسه شیائومی 12S اولترا با آیفون 13 پرو مکس

حتی شما می‌توانید مقایسه آیفون 13 پرو مکس با شیائومی می ۱۱ اولترا را نیز مشاهده نمایید. برای این‌که بهتر مقایسه شیائومی 12S Ultra با iPhone 13 Pro Max را متوجه شوید، ما جدولی در اختیار شما قرار داده‌ایم و تمام مشخصات این دو تلفن همراه را بررسی کرده‌ایم. پس برای درک بهتر این مقایسه، به این جدول توجه کنید.

مشخصات شیائومی 12S اولترا آیفون 13 پرو مکس
ابعاد و وزن 163.17 × 74.92 × 9.06 میلی‌متر، 225 گرم 160.8 × 78.1 × 7.65 میلی‌متر، 240 گرم
 

نمایشگر

6.73 اینچ اولد با رزولوشن 1440 پیکسل،  نرخ نوسازی 1 تا 120 هرتز، حداکثر روشنایی 1500 نیت 6.7 اینچ اولد با رزولوشن 1284 پیکسل، نرخ نوسازی 10 تا 120 هرتز، حداکثر روشنایی 1200 نیت
پردازنده اسنپدراگون +8 نسل یک، چهار نانومتری اپل A15 Bionic، پنج نانومتری
 

 

رم و حافظه

رم 8 گیگابایت و حافظه 256 گیگابایت،

رم 12 گیگابایت و حافظه 256 گیگابایت،

رم 12 گیگابایت و حافظه 512 گیگابایت

رم 6 گیگابایت و حافظه 128 گیگابایت،

رم 6 گیگابایت و حافظه 256 گیگابایت،

رم 6 گیگابایت و حافظه 512 گیگابایت،

رم 6 گیگابایت و حافظه یک ترابایت

نرم‌افزار اندروید 12 با رابط کاربری MIUI 13 iOS 15
دوربین دوربین ماژول سه‌گانه

50 + 48 + 48 مگاپیکسل

دوربین ماژول سه‌گانه

12 + 12 + 12 مگاپیکسل

 

 

باتری

4860 میلی‌آمپر بر ساعت

شارژر سریع 67 واتی

شارژر وایرلس 50 واتی

شارژر معکوس 10 واتی

4352 میلی‌آمپر بر ساعت

شارژر 27 واتی

شارژر بی‌سیم 15 واتی

 

اسپیکر

اسپیکر دوگانه استریو

عدم پشتیبانی از جک 3.5 میلی‌متری

اسپیکر قدرتمند

عدم پشتیبانی از جک 3.5 میلی‌متری

قیمت از 900 دلار به بالا (در چین) از 1100 دلار به بالا

 

طراحی

اولین موضوعی که در مقایسه شیائومی 12S اولترا با آیفون 13 پرو مکس به بررسی آن می‌پردازیم، طراحی و ساخت این دو تلفن همراه جذاب است. همان طور که در جدول بالا مشاهده کردید، گوشی شیائومی 12S اولترا با ابعاد ۱۶۳.۱۷ × ۷۴.۹۲ × ۹.۰۶ میلی‌متر با وزن ۲۵۵ گرم عرضه می‌شود. از سوی دیگر، شما می‌توانید گوشی آیفون 13 پرو مکس را با ابعاد ۱۶۰.۸ × ۷۸.۱ × ۷.۶۵ میلی‌متر و با وزن ۲۴۰ گرم خریداری کنید.

مقایسه شیائومی 12S اولترا با آیفون 13 پرو مکس

هر دو گوشی‌های هوشمند ذکرشده کاملاً خوش‌ساخت هستند و شما می‌توانید به‌راحتی آن‌ها را در یک دست گرفته و از آن‌ها استفاده کنید. روی قاب پشتی شیائومی 12 اس اولترا، می‌توانید جنسی از چرم مشاهده کنید که یکی از نکات جالب‌توجه در گوشی‌های چینی به شمار می‌رود. برخی از افراد اعتقاد دارند که قاب چرمی پشت با شیائومی 12S اولترا باعث شده که این گوشی تا حدی شبیه تلفن‌های قدیمی شود و همین موضوع باعث افزایش جذابیت این محصول شده است.

از سوی دیگر، آیفون 13 پرو مکس ترجیح داده که همچنان از ترکیب قدیمی فلز و شیشه برای خود استفاده کند. همچنین دستگاه مذکور برای افزایش استحکام خود از فلز استفاده کرده است. بااین‌حال، ازآنجاکه این گوشی جذاب از فولاد ضدزنگ براق تولید شده است، می‌توانید مطمئن باشید که مقاومت کافی را در برابر هرگونه ضربه دارد.

با این مقایسه شیائومی 12S اولترا با آیفون 13 پرو مکس متوجه می‌شویم که شیائومی 12S اولترا وزن کمتری دارد و به همین دلیل هم برای افرادی که به دنبال گوشی سبکی هستند، مناسب‌تر است. پس می‌توانید با خیالی آسوده برای خرید آن اقدام کنید.

نمایشگر

نمایشگر هر دو گوشی‌های 12S اولترا شیائومی و آیفون 13 پرو مکس به یک اندازه بوده و تفاوتی از این منظر مشاهده نمی‌شود. هر دو گوشی‌های مذکور دارای نمایشگرهای 6.7 اینچی هستند که در لیست بهترین اسمارت‌فون‌های روز جهان قرار می‌گیرند.

مقایسه شیائومی 12S اولترا با آیفون 13 پرو مکس

علاوه بر این، دستگاه‌های مذکور دارای تأییدیه IP68 هستند. این بدان معنی است که گوشی شیائومی 12 اس اولترا و آیفون 13 پرو مکس در برابر گردوغبار و آب کاملاً مقاوم هستند. پس اگر گوشی شما به داخل آب افتاد، نگران سوختن آن نباشید.

همچنین اگر می‌خواهید در روز بارانی بخواهید قدم بزنید، نیازی نیست نگران گوشی خود باشید و مطمئن باشید که دستگاه شما حتی در زیر باران هم عملکرد خود را از دست نخواهد داد. این موضوع را می‌توان یکی از ویژگی‌های مثبت هر گوشی هوشمند دانست.

موضوع دیگری که در مقایسه شیائومی 12S Ultra با iPhone 13 Pro Max از نظر نمایشگر باید بدانید، این است که صفحه‌نمایش هر دو تلفن‌های مذکور از نوع OLED است و کیفیت قابل‌توجهی را در اختیار شما قرار می‌دهند. با ادامه مقایسه شیائومی 12S اولترا با آیفون 13 پرو مکس از نظر نمایشگر همراه ما باشید.

بااین‌حال، گوشی شیائومی 12 اس اولترا با رزولوشن ۱۴۴۰ پیکسل، نرخ نوسازی صفر تا 120 هرتز و همچنین حداکثر روشنایی 1500 نیت، به شما این امکان را می‌دهد که نهایت لذت را از فیلم و سریال‌های مختلف و بازی‌های ویدئویی ببرید.

از سوی دیگر، گوشی آیفون 13 پرو مکس با رزولوشن 1284 پیکسل، نرخ نوسازی ۱۰ تا 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1200 نیت، یکی دیگر از نمایشگرهای باکیفیت در بازار را در اختیار شما قرار می‌دهد. ازآنجاکه میزان روشنایی نمایشگر شیائومی 12S اولترا بیشتر از آیفون 13 پرو مکس است، این گوشی عملکرد بهتری در روزهای آفتابی و در زیر نور خورشید دارد.

شیائومی 12 اس اولترا

 

نمایشگر گوشی شیائومی 12 اس اولترا به‌صورت خمیده عرضه می‌شود. درحالی‌که سطح نمایشگر آیفون 13 پرو مکس کاملاً مسطح است. آخرین موضوعی که درباره نمایشگر این دو تلفن همراه باید بدانید، این است که شیائومی هم مانند بسیاری از گوشی‌های اندرویدی دارای حسگر اثر انگشت برای باز کردن گوشی است. این در حالی است که شما برای باز کردن آیفون 13 پرو مکس، باید از سنسور تشخیص چهره Face ID استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

مقایسه ردمی نوت 10 پرو با می 11 لایت

مقایسه پوکو ایکس 4 پرو با گلکسی A73 سامسونگ

پردازنده

با خرید گوشی شیائومی 12 اس اولترا، شما می‌توانید از چیپست چهار نانومتری به همراه اسنپدراگون +8 نسل ۱ بهره‌مند شوید. همان طور که می‌دانید، این چیپست یکی از بهترین و جدیدترین طرح‌های کمپانی کوالکام به شمار می‌رود و می‌تواند عملکرد فوق‌العاده‌ای به گوشی شما دهد.

از سوی دیگر، در مقایسه شیائومی 12S اولترا با آیفون 13 پرو مکس از نظر پردازنده متوجه می‌شویم که گوشی آیفون 13 پرو مکس دارای چیپست پنج نانومتری A15 Bionic است. می‌توان متوجه شد که چیپست گوشی آیفون 13 پرو مکس قدیمی‌تر و ضعیف‌تر از چیپست شیائومی 12S اولترا عمل می‌کند. اما نمی‌توان گفت که عملکرد آیفون 13 پرو مکس پایین است و مطمئن باشید که با همان چیپست پنج نانومتری هم می‌تواند عملکرد سریعی در اختیار شما قرار دهد.

مقایسه شیائومی 12S اولترا با آیفون 13 پرو مکس

رم و حافظه

حافظه شیائومی 12 اس اولترا از نوع LPDDR5 بوده که به نظر می‌رسد از رم آیفون که از نوع LPDDR4X است، عملکرد سریع‌تری دارد. گوشی شیائومی 12S اولترا با دو نوع رم و حافظه داخلی عرضه می‌شود. بدین ترتیب، شما می‌توانید این تلفن همراه را با رم ۸ و 12 گیگابایتی و حافظه ۲۵۶ و ۵12 گیگابایت خریداری نمایید. با وجود این‌که با خرید گوشی با رم پایین‌تر، می‌توانید هزینه کمتری پرداخت کنید، اما طبیعتاً عملکرد این دستگاه با رم 12 گیگابایتی چشمگیر خواهد بود.

از سوی دیگر، گوشی آیفون یک نسخه رم و ۴ نسخه حافظه داخلی به بازار عرضه می‌شود که شما می‌توانید بسته به هزینه و بودجه خود، بهترین گزینه را انتخاب نمایید. این گوشی با رم ۶ گیگابایتی و حافظه 128، ۲۵۶ و 512  گیگابایت و حتی یک ترابایتی روانه بازار می‌شود. با خرید نسخه یک ترابایتی، شما این امکان را خواهید داشت که تصاویر، ویدئوها، فایل‌ها و اپلیکیشن‌های بسیار زیادی را روی گوشی خود نصب کنید.

علاوه بر موارد ذکر شده، برای مقایسه شیائومی 12S اولترا با آیفون 13 پرو مکس خوب است بدانید که شیائومی دارای نوعی سیستم دفع‌کننده حرارتی جدید است که باعث می‌شود هوای گرم از داخل این دستگاه خارج شود. در نتیجه، هیچ نگرانی بابت داغ شدن گوشی خود نخواهید داشت. البته هنوز نمی‌توان به طور دقیق درباره عملکرد این سیستم خنک‌کننده اظهارنظر کرد.

بیشتر بخوانید:

مقایسه آیفون 13 پرو مکس با گلکسی S22 اولترا

مقایسه آیفون 13 پرو مکس با شیائومی 12 پرو

مقایسه شیائومی 12S اولترا با آیفون 13 پرو مکس

نرم‌افزار

یکی از موضوعاتی که در مقایسه شیائومی 12S Ultra با iPhone 13 Pro Max به بررسی آن می‌پردازیم، نرم‌افزار این دو تلفن همراه است. گوشی شیائومی 12 اس اولترا با اندروید 12 و رابط کاربری سفارشی MIUI 13 در اختیار شما قرار می‌گیرد.

این در حالی است که نرم‌افزار نصب‌شده روی آیفون 13 پرو مکس، iOS 15 است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید کسانی که در گذشته آیفون داشتند، تجربه کاربری خوبی با این شیائومی خواهند داشت. زیرا این دستگاه برای توسعه رابط کاربری، از نرم‌افزار iOS اپل الهام گرفته است.

اپل یکی از پیشگامان به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار در جهان به شمار می‌رود و می‌توانید مطمئن باشید که بین ۵ تا ۶ سال یک‌بار، می‌توانید سیستم‌عامل جدید iOS را دریافت نمایید. در این میان، می‌توانیم با اطمینان بگوییم که هیچ گوشی اندرویدی در این زمینه توانایی رقابت با اپل را ندارد. در گوشی 12S Ultra، شیائومی وعده داده که پشتیبانی نرم‌افزاری و همچنین دریافت پچ‌های امنیتی برای این دستگاه به ترتیب ۳ و ۴ ساله باشد.

بیشتر بخوانید:

مقایسه شیائومی نوت 10 پرو با A52 سامسونگ

مقایسه شیائومی نوت 10 پرو با گلکسی A72 سامسونگ

دوربین

همان طور که در پشت گوشی شیائومی 12 اس اولترا مشاهده می‌کنید، دوربین غول‌پیکری در پشت این گوشی قرار دارد که می‌تواند کیفیت فوق‌العاده‌ای در اختیار شما قرار دهد. در مقایسه شیائومی 12S اولترا با آیفون 13 پرو مکس از نظر دوربین متوجه می‌شویم که دوربین هر دو گوشی کیفیت قابل‌قبولی دارد.

مقایسه شیائومی 12S اولترا با آیفون 13 پرو مکس

شیائومی 12 اس اولترا دارای یک سنسور جدید یک اینچی در دوربین است که این سنسور غالباً در دوربین‌های حرفه‌ای وجود دارد تا گوشی‌های هوشمند. این موضوع یکی از مهم‌ترین دلایل جذب کاربران به گوشی شیائومی 12S Ultra است.

علاوه بر این، ازآنجاکه شیائومی 12 اس اولترا با شرکت لایکا همکاری می‌کند، این شرکت به افزایش کیفیت دوربین این برند کمک شایانی کرده است. به لطف این همکاری، شما می‌توانید از فیلترهای متنوع، تصاویر رنگی زیبا و باکیفیت در دوربین گوشی شیائومی 12 اس اولترا لذت ببرید. این گوشی دارای دوربین ماژول سه‌گانه با کیفیت‌های ۵۰، ۴۸ و ۴۸ مگاپیکسلی است.

دوربین اصلی (لنز واید) ۲۳ میلی‌متری این دستگاه با کیفیت ۵۰ مگاپیکسل، دیافراگم ۱.۹ و سنسور ۱ اینچی عرضه می‌شود. لنز اولترا واید 13 میلی‌متری این دستگاه با کیفیت ۴۸ مگاپیکسل، دیافراگم ۲.۲ و سنسور ۱/۲ اینچی در اختیار شما قرار می‌گیرد. در نهایت، آخرین لنز شیائومی 12 اولترا که دوربین تله فوتو نام دارد، 120 میلی‌متری بوده و دارای کیفیت ۴۸ مگاپیکسل، دیافراگم ۴.۱ و سنسور ۱/۲ اینچی است. همچنین خوب است بدانید که لنز این دوربین از قابلیت زوم ۵.۲ برابری نیز پشتیبانی می‌کند.

از سوی دیگر، باتوجه‌به مقایسه شیائومی 12S اولترا با آیفون 13 پرو مکس از نظر دوربین متوجه می‌شویم که کیفیت دوربین آیفون 13 پرو مکس هم بسیار عالی است. این گوشی نیز مانند شیائومی، دارای ماژول سه‌گانه است که در ادامه، هر یک را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

مقایسه شیائومی 12S اولترا با آیفون 13 پرو مکس

دوربین اصلی (لنز واید) ۲۶ میلی‌متری این دستگاه دارای کیفیت 12 مگاپیکسل، دیافراگم ۱.۵ و سنسور ۱/۱.۶۵ اینچی است. دومین لنز این دوربین که لنز اولترا واید نام دارد، با لنز 13 میلی‌متری، دارای کیفیت 12 مگاپیکسل و دیافراگم ۱.۸ است. آخرین دوربین گوشی هم با نام دوربین تله فوتو ۷۷ میلی‌متری، با کیفیت 12 مگاپیکسل و دیافراگم ۲.۸ در اختیار شما قرار می‌گیرد. این لنز از توانایی زوم ۳ برابری نیز برخوردار است.

در نهایت، دوربین سلفی شیائومی 12 اس اولترا دارای کیفیت ۳۲ مگاپیکسل بوده و آیفون 13 پرو مکس هم با دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی عرضه می‌شود. همان طور که در شیائومی مشاهده کردید، این دستگاه دارای فیلترهای رنگی جذاب بود که شاید برخی از طرفداران آیفون بخواهند این ویژگی را در آیفون 13 پرو مکس نیز جست‌وجو کنند. کاربران برای شخصی‌سازی فیلترهای جذاب در آیفون، باید به بخش Photographics Styles بروند.

باتری

در مقایسه شیائومی 12S Ultra با iPhone 13 Pro Max از نظر باتری متوجه می‌شویم که ظرفیت باتری گوشی شیائومی 12 اس اولترا بیشتر است. این بدان دلیل است که از ابتدا تا کنون، هیچ موقع باتری گوشی‌های آیفون بزرگ و با ظرفیت بالا نبودند.

با مقایسه شیائومی 12S اولترا با آیفون 13 پرو مکس متوجه می‌شویم که از چند سال گذشته تاکنون، ظرفیت باتری‌های شرکت اپل تا حدی افزایش یافته است. گوشی آیفون 13 پرو مکس با ظرفیت باتری ۴۳۵۲ میلی‌آمپر بر ساعت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. بااین‌حال، متوجه می‌شویم که باتری آیفون نسبت به سایر پرچمداران، نسبتاً ضعیف‌تر است.

مقایسه شیائومی 12S اولترا با آیفون 13 پرو مکس

البته سیستم‌عامل iOS به‌گونه‌ای طراحی شده که بتواند شارژ را به‌خوبی در خود نگهداری کند. پس می‌توان مطمئن شد که شارژدهی باتری آیفون 13 پرو مکس بهتر از شیائومی 12S Ultra است. از سوی دیگر، شیائومی 12 اس اولترا را مشاهده می‌کنیم که با ظرفیت باتری ۴۸۶۰ میلی‌آمپر بر ساعت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

یکی از موضوعات مهمی که اغلب کاربران به آن توجه می‌کنند، سرعت شارژ گوشی است. علی‌رغم این‌که آیفون 13 پرو مکس از نظر شارژدهی بهتر از شیائومی 12 اولترا بود، اما این تلفن همراه در زمینه سرعت شارژ کمی عقب‌تر از رقیب چینی خود است.

این موضوع تا حدی است که حداکثر توان شارژ آیفون، به‌اندازه ۲۷ وات است، اما شیائومی می‌تواند با سرعت شارژ ۶۷ واتی خود، گوشی شما را در ۴۰ دقیقه از صفر درصد به شارژ کامل برساند. این در حالی است که برای شارژ کامل گوشی آیفون 13 پرو مکس، شما به بیشتر از ۲ ساعت زمان نیاز دارید.

با مقایسه شیائومی 12S اولترا با آیفون 13 پرو مکس از نظر سرعت شارژ متوجه می‌شویم که تفاوت دیگری نیز در سرعت شارژ بیسیم این دستگاه‌ها نمایان می‌شود. برای استفاده از شارژ وایرلس آیفون 13 پرو مکس، بیشتر از سه ساعت زمان نیاز دارید که گوشی خود را از صفر به ۱۰۰ درصد برسانید. این در حالی است که شیائومی می‌تواند با استفاده از شارژ بیسیم ۵۰ واتی خود، گوشی را در زمان ۵۰ دقیقه کاملاً شارژ کند.

مقایسه شیائومی 12S اولترا با آیفون 13 پرو مکس

به‌علاوه، گوشی شیائومی 12S اولترا از قابلیت شارژ بی‌سیم معکوس نیز پشتیبانی می‌کند. این بدان معنی است که با استفاده از قابلیت مذکور، شما می‌توانید گجت‌های جانبی مانند هدفون و ساعت هوشمند خود را نیز به‌راحتی شارژ کنید. برای انجام این کار، تنها کافی است که گجت خود را روی قاب پشتی شارژر قرار دهید.

اسپیکر

گوشی آیفون 13 پرو مکس از نظر اسپیکر، باس قوی‌تری نسبت به گوشی‌های معمولی اندرویدی دارد. اما نمی‌توان گفت که شیائومی بلندگوی ضعیفی دارد. با مقایسه شیائومی 12S Ultra با iPhone 13 Pro Max از نظر اسپیکر متوجه می‌شویم که شیائومی دارای سیستم بلندگوی دوگانه استریو است که به‌خوبی تنظیم می‌شود و عملکرد قابل‌قبولی دارد.

همان طور که در جدول ابتدای این نوشتن هم ذکر کردیم، هیچ یک از دستگاه‌های مذکور از قابلیت جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری پشتیبانی نمی‌کنند. به‌علاوه، آیفون از نظر نمونه بازخورد لمسی، قابلیت فوق‌العاده‌ای دارد و این امر به شما این امکان را می‌دهد که در کمترین زمان، بیشترین استفاده را از گوشی خود ببرید. با تایپ کردن در این دستگاه، می‌توانید به‌راحتی مقایسه شیائومی 12S اولترا با آیفون 13 پرو مکس از نظر نمونه بازخورد لمسی را درک کنید. بااین‌حال، نمونه بازخورد شیائومی هم نسبتاً خوب است.

سخن نهایی

بعد از این‌که به‌دقت مقایسه شیائومی 12S اولترا با آیفون 13 پرو مکس را مطالعه کردید، وقت تصمیم‌گیری نهایی شما فرامی‌رسد. همان طور که در این نوشتار مطالعه کردید، هر یک از دستگاه‌های مذکور کیفیت عالی و عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند. بااین‌حال، تفاوت‌هایی نیز میان این دو تلفن همراه مشاهده می‌شود که با مطالعه مقاله بالا درباره مقایسه شیائومی 12S Ultra با iPhone 13 Pro Max می‌توانید از این تفاوت‌ها آگاه شوید.

سؤالات متداول

شیائومی 12 اس اولترا بهتر است یا آیفون 13 پرو مکس؟

هر دو گوشی‌های ذکرشده قابلیت‌های منحصربه‌فرد خود را دارند و این موضوع کاملاً به کاربر و نیاز به بستگی دارد. شیائومی با سنسور یک اینچی روی دوربین خود، گزینه بهتری برای عکاسی به نظر می‌رسد. این در حالی است که آیفون با سیستم‌عامل آشنای iOS، طرفداران مخصوص به خود را دارد. شیائومی قیمت پایین‌تری هم دارد و کسانی که نمی‌توانند هزینه‌های سنگین برای خرید گوشی کنند، به سمت این تلفن همراه روی می‌آورند.

بیشتر بخوانید:

منبع: phonearena

نظر شما درباره مقایسه شیائومی 12S اولترا با آیفون 13 پرو مکس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر