;
coinex

رندر گلکسی زد فلیپ 4 از ظرفیت بالاتر باتری خبر می‌دهد

اولین تصاویر رسمی از رندر گلکسی زد فلیپ 4 منتشر شده که برخی از ویژگی‌های این گوشی را فاش می‌کند. این گوشی به همراه گلکسی زد فولد 4، گلکسی واچ 5 و گلگسی بادز 2 پرو به‌زودی در رویداد بزرگ سامسونگ رونمایی می‌شود.

با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی، هر روز جزئیات بیشتری از این دستگاه‌ها فاش می‌شود. خبرگزاری 91Mobiles اخیرا تصاویری از رندر گلکسی زد فلیپ 4 را منتشر کرده و مدعی شده که این رندرها، رسمی هستند.

این رندرها، طراحی ظاهری لبه‌های گوشی را به تصویر می‌کشند که در ادامه به جزئیات آن اشاره می‌کنیم.

رندر گلکسی زد فلیپ 4

با کمی دقت در تصاویر رندر گلکسی Z Flip 4 متوجه می‌شویم که تفاوت زیادی بین این گوشی و گلکسی زد فلیپ 3 وجود ندارد. البته دکمه‌های جانبی بزرگ‌تر، برجستگی دوربین و ضخامت بیشتر آن نسبت به گوشی نسل قبلی، به‌‌خوبی قابل مشاهده است.

رندر گلکسی زد فلیپ 4 منتشر شد

استفاده از دکمه‌های بزرگ‌تر احتمالا دلیل خاصی ندارد و فقط یک انتخاب در سبک طراحی است؛ اما ضخامت بیشتر بدنه به افزایش ظرفیت باتری مربوط می‌شود. در گذشته، جزئیاتی درباره مشخصات گلکسی زد فلیپ 4 منتشر شده که در ادامه، آنها را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

مشخصات گلکسی Z Flip 4

اگر شایعات و گزارش‌ها درست باشند، پس باید منتظر دستگاهی باشیم که به نمایشگر 6.7 اینچی sAMOLED با رزولوشن +Full HD و نرخ نوسازی 120 هرتزی مجهز می‌شود. نمایشگر ثانویه این گوشی هم از نوع sAMOLED بوده که در اندازه 2.1 اینچی ساخته خواهد شد.

رندر گلکسی زد فلیپ 4 منتشر شد

سامسونگ احتمالا در این گوشی از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 استفاده می‌کند و آن را به رم 12 و حافظه 256 گیگابایتی مجهز خواهد کرد. گزارش‌ها مدعی هستند که Galaxy Z Flip 4 از باتری 3700 میلی‌آمپرساعتی برخوردار می‌شود و از سیستم شارژ 25 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

در پنل پشتی گوشی و روی ماژول دوربین، یک لنز اصلی 12 مگاپیکسلی و یک لنز 12 مگاپیکسلی اولترا واید قرار می‌گیرد و برای عکاسی سلفی هم یک دوربین 10 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که نسل جدید گوشی‌‌های تاشوی سامسونگ در رویداد 10 اوت (19 مرداد) رونمایی می‌شوند؛ اما سامسونگ هنوز هیچ تاریخی را مشخص نکرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رندر گلکسی Z Flip 4 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر