;
coinex

آیکو 10 با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در گیک‌بنچ رویت شد

آیکو خود را برای رونمایی از گوشی پرچمدار آیکو 10 آماده می‌کند و با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی، اطلاعات بیشتری از این گوشی فاش می‌شود. اخیرا امتیازهای این گوشی با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در گیک‌بنچ رویت شده است.

آیکو در رویداد آینده خود از نسخه استاندارد آیکو 10، آیکو 10 پرو و آیکو 10 Legend BMW Edition رونمایی خواهد کرد. اخیرا نسخه پرو از این خانواده در گیک‌بنچ رویت شده بود و حالا نوبت به نسخه استاندارد رسیده است.

امتیازها و مشخصات آیکو 10 در گیک‌‌بنچ

این گوشی با شماره مدل V2217A در گیک‌بنچ دیده شده و برخی مشخصات آن فاش شده است. فهرست گیک‌بنچ نشان می‌دهد که این گوشی به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و پردازشگر گرافیکی آدرنو 730 مجهز می‌شود. از دیگر مشخصات آیکو 10 می‌توان به سیستم عامل اندروید 12 و رم 12 گیگابایتی اشاره کرد.

آیکو 10 با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در گیک‌بنچ رویت شد

این گوشی توانسته در آزمون‌های تک هسته‌ای و چندهسته‌ای، امتیازهای 7315 و 17810 را دریافت کند. این تمام اطلاعاتی است که فهرست گیک‌بنچ به آنها اشاره می‌کند؛‌ اما شایعات و گزارش‌هایی از مشخصات iQOO 10 فاش شده که آنها را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

انتظار می‌رود که این دستگاه به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز شود. اما درباره مشخصات نمایشگر آیکو 10 باید گفت که از پنل نمایشگر 6.78 اینچی AMOLED با رزولوشن +Full HD و نرخ نوسازی 120 هرتز برخوردار می‌‌شود. روی این نمایشگر یک سوراخ وانچ قرار گرفته که دوربین سلفی را در خود جا می‌‌دهد.

گفته می‌شود که این دستگاه از تکنولوژی شارژ سریع 120 وات FlashCharge پشتیبانی می‌کند. آیکو قصد دارد در تاریخ 19 ژوئیه (28 تیر) از گوشی‌‌های پرچمدار خود رونمایی کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره امتیازها و مشخصات iQOO 10 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر