;
coinex

فروش ویژه فردا موتورز تیر 1401 + قیمت و شرایط فروش

با توجه به آغاز مرحله دوم فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، شرایط فروش ویژه فردا موتورز تیر 1401 توسط این شرکت اعلام شده است.

فردا موتوروز طرح فروش فوق‌العاده محصولات خود را از شنبه 25 تیر در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو آغاز کرده است و گرچه در سایت این شرکت بخشنامه‌ای یده نمی‌شود، اما نام دو خودرو از محصولات فردا موتورز در سامانه درج شده است.

بیشتر بخوانید: زرخودرو رقیب جدید ایران خودرو و سایپا : «خودروهایی متفاوت با 40 سال گذشته تولید می‌کنیم»

فروش ویژه فردا موتورز تیر 1401

متقاضیان تا ساعت 17 روز سه شنبه 28 تیر ماه برای خرید دو محصول این شرکت یعنی اس ایکس ایکس 5 و تی 5 فرصت دارند. اس ایکس 5 در این طرح با قیمت 849 میلیون تومان و با موعد تحویل 120 روزه به فروش می‌رسد. مدل 1400 این خودرو در بازار در حال حاضر با قیمت 770 میلیون تومان معامله می‌شود و به نظر هنوز افزایش قیمت کارخانه اثر خود را بر بازار نگذاشته باشد.

فروش ویژه فردا موتورز تیر 1401 + قیمت و شرایط فروش

دیگر محصول فردا موتور یعنی تی 5 در این مرحله با موعد تحویل 60 روز کاری با قیمت 1 میلیارد و 49 میلیون تومان ارائه می‌شود. قیمت این محصول در بازار از 1 میلیارد و 20 میلیون تا 1 میلیارد و 190 میلیون است.

گفتنی است از دیروز که مرحله دوم فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص آغاز شده، برخی کاربران از اختلال و کندی سایت شکایت دارند. این مشکلی است که در مرحله اول نیز در روزهای اول ثبت نام وجود داشت.

همه طرح‌های فروش تیر 1401 را در ادامه ببینید:

نظر شما درباره فروش ویژه فردا موتورز تیر 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر