;
coinex

تاریخ انتشار بازی فیفا 23 (FIFA 23) اعلام شد

طبق شایعات جدید، به نظر می‌رسد تاریخ انتشار بازی فیفا 23 مشخص شده است و همانطور که اعلام شده به زودی شراکت 29 ساله‌ EA و FIFA به اتمام می‌رسد.

بعد از اتمام شراکت EA و FIFA، در سال 2023 شرکت آمریکایی الکترونیک آرتز، بازی‌های ویدئویی خود را تحت نام تجاری Electronic Arts Football Club به انتشار خواهد رساند. با این حال گران‌ترین بازی که تا به حال این دو با همکاری یکدیگر ایجاد کرده‌اند را به عنوان آخرین همکاری با مجوز FIFA منتشر خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های 2022

تاریخ انتشار بازی فیفا 23

تاریخ انتشار FIFA 23 طبق گزارش‌ها برای 30 سپتامبر 2022 (8 مهر 1401) تعیین شده است. این تاریخ توسط اکانت توییتری ALumia_Italia@ که به طور مرتب جزئیات بازی‌های Xbox Insider Hub را به اشتراک می‌گذارد، اعلام شده است. این بار  این افشاگر گویا به فایل‌های آپلود شده برای نسخه جدید بازی فیفا دسترسی پیدا کرده است.

خود EA هنوز تاریخ رسمی برای انتشار این بازی تعیین نکرده است، ولی با توجه به زمان انتشار سری‌های قبلی بازی، به نظر می‌رسد تاریخ ارائه شده، تاریخ مناسبی برای انتشار باشد.

تاریخ انتشار بازی فیفا 23

این بازی هرساله در نسخه‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴ و ۵ و همینطور پی‌سی عرضه می‌شود. همچنین یک نسخه از بتای خصوصی بازی دیده شده است که برای کنسول‌های ایکس باکس کاربرد دارد.

هنوز هیچ خبری در مورد ستاره کاور فیفا 23 نیست، اما افشاگری‌های اخیر توسط این اکانت توییتر نشان می‌دهد که دو ستاره روی جلد خواهد بود. با توجه به تصاویر بازی که این اکانت از بک‌اند ایکس باکس به اشتراک گذاشته است، در بین بازیکنان منچسترسیتی که در حال خوشحالی پس از گل هستند، حضور دو ستاره کیلیان امباپه و ارلینگ هالند به چشم می‌خورد. اگرچه این تصاویر هم‌اکنون حذف شده‌اند.

به نظر می‌رسد حجم این بازی در حدود 45 گیگابایت بوده و با قیمت 70 دلار به فروش برسد. اگر شرکت Electronic Arts Sports طبق روال هر ساله عمل کند، منتظر رونمایی از بازی‌های فیفا در ماه جولای هستیم. بنابراین به زودی اخبار رسمی در این خصوص اعلام خواهد شد.

در همین حال، سازمان فیفا گفته است که در پی همکاری طولانی مدت خود با EA که رو به اتمام است، در آینده با شرکت‌های توسعه‌دهنده و ناشران بسیاری کار خواهد کرد ولی به نظر نمی‌رسد شرکت Take Two Interactive در این بین باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تاریخ انتشار بازی فیفا 23 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر