;
coinex

شریک جان مک‌‌آفی به پرداخت جریمه نقدی محکوم شد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) حکمی علیه شریک جان مک‌‌آفی صادر کرد. این حکم شریک مک‌‌آفی را ملزم به پرداخت 375 هزار دلار جریمه می‌نماید.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار حکمی علیه واتسون به دلیل شرکت در کلاهبرداری‌های ICO و عملیات پامپ و دامپ صادر کرده است. این نهاد ارشد مالی استدلال کرده که واتسون با کار روی معاملات تبلیغاتی با صادرکنندگان مختلف ICO به جان مک‌آفی کمک کرده است.

بیشتر بخوانید: آموزش کار با صرافی یونی سواپ (UniSwap) 

جریمه نقدی شریک جان مک‌‌آفی

طبق شواهد، واتسون به مک‌آفی کمک کرده تا برخی از پرداخت‌های کریپتویی که دریافت کرده را نقد کند. حکم نهایی علیه واتسون، او را از خرید، فروش یا حتی ارائه دارایی‌های دیجیتال در هر عنوان حرفه‌ای منع می‌کند. مجموع جرایم مالی شریک جان مک‌‌آفی به بیش از 375 هزار دلار می‌رسد.

شریک جان مک‌‌آفی به پرداخت جریمه نقدی محکوم شد

حکم کمیسیون بورس و اوراق بهادار تنها مربوط به اقدامات تجاری واتسون بوده و وی را از خرید و فروش ارزهای دیجیتال در حساب‌های شخصی خود منع نکرده است. SEC همچنین واتسون و مک‌آفی را متهم کرد که در طرح‌های مختلف پامپ و دامپ با یکدیگر همکاری کرده‌اند.

در این طرح‌ها ابتدا توکن مد نظر توسط مک‌آفی و شریکش در حجم سنگین خریداری شده و سپس خبر آن در توییتر منتشر شده است. میلیون‌ها نفر فالوور مک‌آفی با توییت‌های وی اقدام به شرکت در پروژه pump and dump نمودند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره جریمه نقدی شریک جان مک‌آفی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cryptopotato

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر