;
coinex

دانلود آهنگ شکرت از تتلو، پیشرو، تهی و حصین [+ویدیوی عجیب تتلو]

دانلود آهنگ شکرت از تتلو، پیشرو، تهی و حصین در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

انتشار خبر آهنگ مشترک «شکرت» و فیت دادن امیر تتلو، رضا پیشرو و حسیت تهی [و احتمالا حصین] خوانندگان ایرانی پرطرفدار بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است. سال گذشته بود که سفر سحر قریشی برای ضبط سریال نیسان آبی به کارگردانیمنوچهر هادی به ترکیه سفر کرد. این مسافرت کاری با شایعاتی همراه شد که بعد از مدتی بالاخره رنگ واقعیت به خود گرفت و سحر قریشی با انتشار عکس های مشترک با امیرتتلو اعلام کرد که قصد دارد با این خواننده ازدواج کند.

دانلود آهنگ شکرت از تتلو، پیشرو، تهی و حصین [+ویدیوی عجیب تتلو]

ادمین صفحه اینستاگرامی منتسب به امیر تتلو اعلام کرد این خواننده با رضا پیشرو و حسین تهی رپرهای ایرانی فیت می دهد و آهنگ مشترک این خوانندگان با نام «شکرت» به زودی منتشر خواهد شد. رضا پیشرو فعالیت غیررسمی خودش را در سال ۷۷ و با لقب رضا «۳pac» آغاز کرد. آشنایی او با لیبل ۰۲۱ و در سال ۸۴ باعث تحول بزرگ در سبک کاری رضا شد.

گفتنی است، آهنگ شکرت با صدای تتلو، پیشرو، تهی و احتمالا حصین که همگی از جمله محبوب ترین خوانندگان ایرانی در میان نسل جوان هستند برای دانلود در یوتیوب قرار می گیرد.

این ویدیو را در ادامه تماشا کنید:

پیش تر، امیر تتلو، رضا پیشرو، حسین تهی و حصین در اهنگ «حله» همکاری داشتند.

از وی ۲ آلبوم غیررسمی به نام‌های «واقعیت تلخ» و «وقت کثیف» همراه با ۴ آلبوم رسمی به نام‌های «جهنم ساکت»، «دوران طلایی»، «آغاز اینجاست» و «ریل» منتشر شده‌است. سبک کاری پیشرو گنگ و ریتمیک با درونمایه انتقاد از شرایط رپ فارسی می‌باشد.

وقتی که تتلو در یوتیوب خود لینک یوتیوب سحر قریشی را گذشت و گفت یوتیوب حاج خانم دنبال شود تقریبا رابطه آنها علنی شد و پس از آن انتشار ویدیویی که از سحر قریشی در یک ویلا دیده شد و به محل سکونت تتلو در ترکیه شبیه بود برای به تمام حواشی پایان داد و مشخص شد که رابطه سحر قریشی و تتلو جدی شده است.

بیشتر بخوانید: 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    خداوکیلی لینک یوتوب بذارین و خود اهنگو تو سایت قرار ندید بخدا سر همین شاه رپفارس بغض کرده بود جلو دوربین

    پاسخ

    بالاخره که باید دانلودش کنی نمیشه که همش بری یوتیوب

    پاسخ

    خوب یه دوباری از یوتیوب گوش دهید و بعد برای دانلود به یه سایت معتبر مراجعه کنید

    پاسخ