;
coinex

طعنه اپل به لبه خمیده گوشی های سامسونگ

اولین بار این سامسونگ بود که از لفظ Edge برای اشاره به لبه خمیده گوشی‌هایش استفاده کرد. حالا شاهد طعنه اپل به لبه خمیده گوشی های سامسونگ هستیم.

گوشی‌ها با لبه‌های خمیده (با پسوند Edge) اولین بار در سال 2014 توسط سامسونگ به بازار معرفی شدند و مورد استقبال مردم قرار گرفتند. پس از آن دیگر برنده‌های اندروید نیز به ساخت گوشی‌هایی با لبه‌های خمیده روی آوردند.

از آنجایی که این نمایشگرها در باور عمومی زود می‌شکنند و یا آسیب می‌بینند، اپل با انتشار ویدئویی تبلیغاتی، به این گوشی‌ها به صورت غیرمستقیم طعنه زده است. در بین شرکت‌های تولید کننده گوشی، آیفون برندی بوده که تاکنون اقدام به ساخت گوشی با نمایشگر خمیده نکرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های 2022 کدامند؟

طعنه اپل به لبه خمیده گوشی های سامسونگ

پیش از آنکه به سراغ طعنه اپل برویم، بیایید ابتدا این ویدئو تبلیغاتی اپل را با هم تماشا کنیم:

این ویدئو کوتاه که از کانال یوتیوب اپل منتشر شده، گوشی آیفون 13 را نشان می‌دهد که در لبه (Edge) یک میز قرار گرفته و بر اثر ویبره تماس، از روی میز به پایین پرت می‌شود. سپس نوشته «آروم باش، آیفونه!» بر روی صفحه نشان داده می‌شود.

در بخش کپشن این ویدئو، کلمه Edge به چشم می‌خورد که نمی‌توان آن را اتفاقی در نظر گرفت. در اینجا Edge می‌تواند به نمایشگرهای خمیده گوشی‌ها خصوصا سامسونگ اشاره داشته باشد که زود می‌شکنند و اپل با هدف نشان دادن مقاومت نمایشگرهای آیفون (خصوصا آیفون 12 به بعد) این ویدئو طعنه برانگیز را منتشر کرده است.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درباره طعنه اپل به لبه خمیده گوشی های سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر