;
coinex

اولین خودرو هواوی با نام پولار فاکس آلفا S معرفی شد

اخیرا اخباری از رونمایی پولار فاکس آلفا اس، اولین خودرو هواوی که کار مشترک شرکت هوآوی و آرک فاکس است، در برنامه‌ای که به صورت خصوصی برگزار شد منتشر شده است.

این خودروی سدان چینی که به انواع حسگرها و رادارها مجهز شده است، در دو تیپ و با قیمت‌های 397900 و 429900 یوان در بازار عرضه خواهد شد. در این خودرو از پردازنده‌های سری کایرین هوآوی که پردازش اطلاعات سیستم رانندگی خودکار را انجام می‌دهند و همچنین هوش مصنوعی استفاده شده است.

پولار فاکس آلفا S قرار است با لوگوی Huawei HI روانه بازار شود، یک خودروی سدان سایز متوسط یا بزرگ محسوب می‌شود و با اندازه ای حدود 4980 1960 1599 میلی‌متر در بازار عرضه می‌شود. دو محور این خودرو نیز در فاصله‌ای حدود 2915 میلی‌متر از یکدیگر قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: تکنولوژی انقلابی باتری سازی CATL چین ؛ هزار کیلومتر پیمایش با تنها 10 دقیقه شارژ!

مشخصات و ویژگی های اولین خودرو هواوی

پولار فاکس آلفا S دارای دو موتور برقی با 643 اسب بخار قدرت و 655 نیوتن‌متر گشتاور، شتاب صفر تا صد 3.5 ثانیه و حداکثر سرعت 200 کیلومتر بر ساعت است.

کلیه باتری‌های این خودرو که از دو طریق یعنی با آداپتور معمولی و یا با آداپتور سریع شارژ می‌شوند، ظرفیتی برابر با 74.5 کیلووات ساعت دارند.
شارژ این باتری‌ها با آداپتور معمولی حدود 13 ساعت زمان لازم دارد؛ اما با استفاده از آداپتور شارژ سریع می‌توان در 15 دقیقه این باتری‌ها را سی تا هشتاد درصد شارژ کرد.

اولین خودرو هواوی با نام پولار فاکس آلفا S معرفی شد

همان‌ طور که گفته شد در این خودروی برقی هوشمند تعداد زیادی رادار و سنسور تعبیه شده است. این سیستم متشکل از رادار موج 6 میلی‌متری در جلو، پشت و چهار گوشه اتومبیل، 12 رادار اولتراسونیک، 4 دوربین دید جانبی، 4 دوربین دید فراگیر، 1 دوربین چهارگانه در جلو و 1 دوربین در عقب است. کلیه‌ی این رادارها به کمک سیستم عامل مخصوص خودرو (Hongmeng OS) دستورات راننده را اجرا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره اولین خودرو هوآوی پولار فاکس آلفا S چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر