;
coinex

تمسخر لایت کوین توسط توسعه‌دهنده شیبا اینو

شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهنده شیبا اینو در توییت اخیر خود خطاب به Bloomberg Business رمزارز لایت کوین (LTC) را به سخره گرفت.

شیتوشی کوساما، توسعه‌دهنده شیبا اینو و یکی از بازیگران اصلی پروژه SHIB، اخیراً از Bloomberg Business درخواست کرده است تا از انتخاب لایت کوین به عنوان سومین گزینه خرید پس از بیت کوین و اتریوم خودداری کند.

بیشتر بخوانید: پیش‌بینی قیمت لایت کوین در سال 2022 و سالهای بعد

اظهارات توسعه‌دهنده شیبا اینو درباره لایت کوین

لایت کوین در پاسخ به تمسخر توسعه‌دهنده شیبا اینو به این نکته اشاره کرد که LTC می‌بایست به گزینه اول خرید بلومبرگ تبدیل شود. زمانی که رمزارزها برای اولین بار در دهه 2010 محبوبیت پیدا کردند، LTC محبوبیت فراوانی داشت، اما امروزه این رمزارز حکم یک سکه زامبی همتراز با EOS و XRP را دارد.

بر خلاف گذشته که لایت کوین یکی از سه ارز دیجیتال برتر بازار به شمار می‌رفت، امروزه این رمزارز با ارزش بازار 3.9 میلیارد دلاری در رتبه بیستم بازار کریپتوکارنسی قرار گرفته است. بسیاری از تحلیلگران ارزهای دیجیتال معتقدند این اتفاق به دلیل تقاضای بسیار کم و عدم علاقه کاربران به بلاک چین لایت کوین و توکن LTC رخ داده است.

تمسخر لایت کوین توسط توسعه‌دهنده شیبا اینو

علی‌رغم توسعه‌پذیری، برگزاری منظم کنفرانس‌ها و فعالیت‌های استخراج، به نظر می‌رسد لایت کوین هرگز نتوانسته از سایه رقبای موفق‌تر خود خارج شود.

رمزارزهایی نظیر SHIB،DOGE و SOL در چند سال گذشته به سادگی از لایت کوین سبقت گرفته‌اند. این رمزارزها موفقیت خود را مدیون قدرت رسانه‌های اجتماعی و تبلیغات گسترده جهانی هستند.

تعداد کمی از مردم می‌دانند که لایت کوین تقریباً تنها بلاک چینی است که بر خلاف سولانا (SOL) هرگز فعالیت خود را متوقف نکرده است. LiteCoin همچنین افزونه MimbleWimble خود را با موفقیت معرفی نمود. این افزونه با پنهان کردن نام فرستنده و تعداد توکن‌های ارسال شده به امنیت شبکه لایت کوین کمک می‌کند.

ارزش بازار 3.9 میلیارد دلاری برای رمزارزی مانند لایت کوین بسیار ناچیز به نظر می‌رسد. این پروژه رمزنگاری‌شده در طول زمان، صلاحیت خود را به اثبات رسانده است. تیم لایت کوین برای حفظ پروژه نیاز به انجام فعالیت‌هایی جهت افزایش تقاضا و علاقه‌ سرمایه‌گذاران خواهند داشت، در غیر این صورت LTC هرگز از وضعیت “پروژه زامبی” خارج نخواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تمسخر لایت کوین توسط توسعه‌دهنده شیبا اینو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر