;
coinex

گزارش گری اسکیل: چرخه نزولی بازار رمزارزها تا 250 روز آینده ادامه خواهد یافت

شرکت گری اسکیل (Grayscale) در گزارشی اعلام نمود به احتمال زیاد چرخه نزولی بازار رمزارزها تا 250 روز آینده ادامه خواهد یافت و بهبودی رخ نمی‌دهد.

شرکت گری اسکیل با بررسی رفتار گذشته بازار رمزارزها استدلال کرده است که به احتمال زیاد چرخه نزولی فعلی بازار رمزارزها تا 250 روز آینده ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2022

تداوم چرخه نزولی بازار رمزارزها

گزارش گری اسکیل: چرخه نزولی بازار رمزارزها تا 250 روز آینده ادامه خواهد یافت

طبق گزارش “بازار خرسی در یک نگاه” شرکت گری اسکیل، هر چرخه نزولی بازار رمزارزها به طور متوسط 4 سال (1275 روز) به طول خواهد انجامید. یک بازار نزولی زمانی آغاز خواهد شد که قیمت تحقق یافته به زیر قیمت بازار (قیمت معاملاتی یک دارایی) حرکت کند.

قیمت تحقق یافته Grayscale، از مجموع تمام دارایی‌ها (در قیمت خریداری شده) تقسیم بر ارزش بازار دارایی‌ها به دست‌ می‌آید. با استفاده از این شاخص تعداد موقعیت‌های در سود یا زیان قابل اندازه‌گیری است. در تاریخ 13 ژوئن، قیمت بیت کوین به زیر قیمت بازار سقوط کرد و این موضوع نشان‌دهنده شروع بازار نزولی است.

گزارش گری اسکیل: چرخه نزولی بازار رمزارزها تا 250 روز آینده ادامه خواهد یافت

دولت‌ها پس از همه‌گیری کرونا برای حمایت از اقتصاد در حال فروپاشی اقدام به افزایش هزینه‌ها کردند. پس از این رویداد، علاقه معامله‌گران به معاملات اهرم دار (Leverage Trading) افزایش یافته است. به گزارش گری اسکیل، پوزیشن‌های طولانی مدت بیت کوین در سال 2021 بیش از شش ماه ادامه داشتند و سرمایه‌گذاران به طور فزاینده‌ای علاقه‌مند به پرداخت هزینه‌های هنگفت برای حفظ موقعیت خود بودند.

بنابر این گزارش عدم شفافیت در مشاغل مرتبط با DeFi به همراه فروپاشی اکوسیستم Terra و خروج اتریوم‌های استیک شده منجر به ریزش بازارهای مالی شده است. ارزش بیت کوین در شرایط فعلی در حال نوسانات شدید است.

علی‌رغم ریزش شدید رمزارزها، بزرگترین رمزارز بازار به فعالیت خود طبق برنامه ادامه خواهد داد. گری اسیکل اظهار نمود که این شرکت در مسیر پردازش تراکنش‌های 18 تریلیون دلاری قرار دارد. در سال 2021، حدود 13 تریلیون دلار تراکنش توسط Grayscale پردازش شد.

گزارش گری اسکیل: چرخه نزولی بازار رمزارزها تا 250 روز آینده ادامه خواهد یافت

میزان استفاده از بیت کوین، در کنار سایر دارایی‌های رمزنگاری شده، علی‌رغم شرایط بد بازار به رشد خود ادامه داده است. به گزارش گری اسکیل، صرافی ارز دیجیتال Bitso مکزیک، در یکسال گذشته شاهد افزایش 4 برابری حواله‌های بین‌المللی بوده است.

به عقیده گری اسکیل، فضای مالی غیرمتمرکز (DeFi) سال هیجان‌انگیزی را پشت سر گذاشته است. در سال گذشته وام‌دهندگان به دلیل جلوگیری از نقدینگی مجبور به بازپرداخت وام‌های خود قبل از دارندگان سهام شدند.

علی‌رغم خروج سرمایه‌ معامله‌گران به دلیل اهرم‌زدایی، میزان وام‌دهی پلتفرم‌های AAVE و MakerDAO افزایش یافته است. در سال جاری میزان نقدینگی پرداخت شده در صرافی‌های غیرمتمرکز نظیر Uniswap نیز 5 برابر بیشتر از بزرگترین صرافی متمرکز رمزارز دنیا یعنی بایننس است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره چرخه نزولی بازار رمزارزها چیست؟  لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cryptoslate

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر