;
coinex

جزئیاتی از داستان بازی God of War Ragnarok منتشر شد

اخیرا وب‌سایت پلی استیشن صفحه‌ی بازی God of War Ragnarok را به روز رسانی کرده و در نتیجه آن اطلاعاتی از داستان بازی God of War Ragnarok فاش شده است.

گیمرها و طرفداران زیادی پس از تایید تاریخ انتشار این بازی از طرف استودیو سانتا مونیکا با هیجان زیادی منتظر انتشار نهایی آن هستند و امیدوارند که قبل از انتشار رسمی گاد آو وار رگناروک با یک تریلر، جزئیات بیشتری از روند داستان در دسترسشان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های 2022

انتشار داستان بازی God of War Ragnarok

همان گونه که گفته شد اطلاعاتی از روند داستان این بازی با به روز رسانی صفحه‌ی God of War Ragnarok در وب‌سایت پلی استیشن، در دسترس علاقه‌مندان به این بازی قرار گرفته است. بر طبق این اطلاعات در حالی که رویداد رگناروک نزدیک می‌شود کریتوس و آترئوس به هر ۹ قلمرو سفر می‌کنند. خلاصه‌ای که از داستان بازی گاد آو وار رگناروک منتشر شده به این صورت است:

درحالی که فیمبول وینتر (زمستان طولانی) نزدیک است، آترئوس و کریتوس باید به هر ۹ قلمرو برای یافتن پاسخ سفر کنند. در عین حال طبق پیش گویی نیروهای آزگارد برای پایان دادن به جهان آماده می‌شوند. در طی مسیر مناظر و چشم اندازهای چشمگیر و دشمنان جدیدی که به شکل اساطیر، خدایان و هیولاهای نورس پدیدار می‌شوند، دیده می‌شود. حال با نزدیک شدن رویداد رگناروک، آترئوس و کریتوس باید بین خود و قلمروها یکی را انتخاب کنند.

بازی God of War Ragnarok

استودیو سانتا مونیکا نیز اعلام کرده است که فیمبول وینتر به روش‌های مختلفی روی این ۹ قلمرو تاثیر خواهد گذاشت و در این بازی قرار است شاهد مجموعه‌ای از موجودات افسانه‌ای، خدایان نورس، نیرو و قابلیت‌های جدید کریتوس و آترئوس در مبارزات و سرزمین‌های خطرناک و جالب باشیم.
بازی گاد آو وار رگناروک که پیش تر اعلام شد در تاریخ ۹ نوامبر برای کنسول‌های پلی استیشن ۵ و ۴ عرضه خواهد شد، اکنون به صورت پیش‌خرید در دسترس علاقه‌مندان قرار داده شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره داستان بازی God of War Ragnarok چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر