;
coinex

مشکلات نمایشگر Nothing Phone 1 ؛ تازه از راه رسیده‌‌ی پر ایراد!

کمپانی Nothing به تازگی گوشی هوشمند جدید خود را عرضه کرده است. اما تنها چند روز بعد از رونمایی، مشکلات نمایشگر Nothing Phone 1 دردسرساز شده است.

گوشی هوشمند Nothing Phone 1 در روزهای اخیر در راس اخبار تکنولوژی در این زمینه بحث بوده است. قسمت عمده‌ی این اخبار در مورد نمایشگر Nothing Phone 1 است. اما باید بدانید که بدون شک این گوشی نیز مشکلات خاص خود را دارد.

گفته می‌شود خریدارانی که این دستگاه جدید را از طریق Flipkart پیش‌ سفارش کرده‌اند، در زمان دریافت گوشی هوشمند با مشکلاتی در آن روبرو گشته‌اند و برخی از دستگاه‌های Nothing Phone (1) با انواع مشکلات سخت افزاری مواجه بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های 2022

طبق گزارش‌های منتشر شده، مشکل رنگ سبز برای شرکت‌هایی که دستگاه‌هایی با پنل‌های AMOLED راه‌اندازی می‌کنند، چیز جدیدی نیست و پیش‌تر نیز سابقه داشته است. گوشی هوشمند Nothing Phone (1) نیز حالا به لیست تلفن‌های همراهی اضافه شده است که چنین سرنوشت و مشکلاتی را تجربه کرده‌اند.

مشکلات نمایشگر Nothing Phone 1 ؛ تازه از راه رسیده‌‌ی پر ایراد!

همانطور که از نام این مشکل و ارور پیداست، مشکل رنگ سبز منجر به اختلال در عملکرد نمایشگر Nothing Phone 1 می‌شود زیرا قسمت‌های تاریک صفحه نمایش رنگ سبز به خود می‌گیرند.

به گزارش یکی از مشتریانی که گوشی هوشمند تلفن Nothing (1) را از طریق Flipkart خریداری کرده گفته مشکلات نمایشگر این گوشی به حدی بوده که او مجبور شد آن را به امید دریافت یک دستگاه بدون مشکل برگرداند. با این حال، گوشی جایگزین نیز همان مشکل را داشته است. این مسائل نشانه‌های واضحی از کنترل کیفیت ضعیف گوشی هوشمند جدید این کمپانی، در طول فرآیند تولید هستند.

علاوه بر مشکل رنگ سبز در نمایشگر Nothing Phone 1، بسیاری از افراد در استفاده از دوربین های سلفی نیز دچار مشکل شدند که این نیز نشانه‌ای دیگر از عملکرد معیوب گوشی هوشمند ناتینگ است. گفتنی است که بسیاری از دستگاه‌های Nothing Phone (1) اکنون دارای یک دوربین سلفی سوراخ‌دار هستند که به طور قابل توجهی گسترش یافته به نظر می‌رسد.

نمایشگر Nothing Phone 1

مشاهده چنین مشکلاتی در گوشی هوشمند آزمایشی یک برند کمی ناامیدکننده به نظر می‌رسد. حتی اگر تیم Nothing قبلاً مشکلات را تأیید کرده باشند، خریداران متضرر احتمالاً یک واحد جایگزین دریافت می‌کنند.

این شرکت هنوز دستورالعمل‌های رسمی خاصی در مورد کارهایی که کاربران در صورت مواجهه با مشکلات اینچنینی باید انجام دهند، منتشر نکرده است. ما فقط می‌توانیم امیدوار باشیم که این مشکلات در سری آینده تلفن‌های Nothing (1) که از خط تولید خارج می‌شوند وجود نداشته باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشکلات نمایشگر Nothing Phone 1 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو  و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    من این گوشی را دارم مشکلی که دارم عدم تشخیص چهره جهت قفل هست

    پاسخ