;
coinex

ازدواج مازیار لرستانی (شهره) با یک زن [+فیلم واکنش او]

ازدواج مازیار لرستانی (شهره) با یک زن در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

از چند روز گذشته که خبر تغییر جنسیت شهره لرستانی به صورت علنی اعلام شده اخبار زیادی درباره این بازیگر مطرح در سایت ها منتشر می شود. مازیار (شهره) لرستانی با انتشار یک فیلم در اینستاگرام توضیحاتی پیرامون شایعات منتشر شده پس از تغییر جنسیت از جمله ماجرای زن گرفتن خود ارائه داد.

در جدید ترین اخباری که به چشم می خورد این است که برخی رسانه های داخلی مدعی اند که شهره لرستانی (مازیار لرستانی) سال ها قبل با حسین قناعت کارگردان سینما و تلویزیون ازدواج کرده و حاصل اش هم سه فرزند بوده است. اما بررسی ما نشان می دهد که در طول سال های گذشته این دو چنین موضوعی را تایید نکرده اند و بعید هم به نظر می رسد که این ادعا درست باشد.

ازدواج مازیار لرستانی (شهره) با یک زن [+فیلم واکنش او]

در این ویدیو که مازیار لرستانی به صورت سلفی ضبط کرده است، وی از دنبال کنندگانش تقاضا می کند اخبار مرتبط با او را از طریق صفحه رسمی اش پیگیر باشند و توجهی به شایعات صفحات جعلی نکنند.

برخی صفحات مجازی مدعی شده بودند پس از تغییر جنسیت شهره لرستانی، این بازیگر اقدام به ازدواج با یک زن کرده و پس از عمل آشکارسازی جنسی، مزدوج شده است!

این ویدیو را در ادامه تماشا کنید:

حسین قناعت در سال ۱۳۴۴ در آمل زاده شد. وی فعالیت سینمایی را سال ۱۳۷۲ به عنوان دستیار کارگردانی با فیلم «تیک تاک» به کارگردانی محمدعلی طالبی آغاز کرد.

شهره لرستانی بازیگری که از چند سال پیش با انتخاب نام «ودود» و تغییر سبک پوشش، زندگی متفاوتی را در اجتماع برگزیده بود در نهایت در 56 سالگی اعلام کرد تغییر جنسیت داده و دیگر یک زن نیست. ابتدا برخی تغییر جنسیت این بازیگر سینما را یه ترفند تبلیغاتی یا گریم جدید برای فیلم تازه عنوان کردند، ساعاتی بعد اما شهره لرستانی  با انتشار یک فایل صوتی در فضای مجازی، رسما خبر تغییر جنسیت اش را هم تایید کرد.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر