;
coinex

تماشا کنید: تریلر فصل پنجم سریال سرگذشت ندیمه منتشر شد

شبکه هولو پیش از پخش فصل چهارم سریال سرگذشت ندیمه، ساخت فصل پنجم این سریال محبوب را تایید کرده بود و به تازگی اولین تریلر فصل پنجم سریال سرگذشت ندیمه را منتشر کرده است.

سریال سرگذشت ندیمه، یک مجموعه درام و مهیج بوده که از رمان مارگارت اتوود در سال 1985 اقتباس شده است و در سال 2017 از شبکه هولو به نمایش در آمد. اکنون هولو تریلر جدیدی از فصل پنجم این سریال را منتشر کرده است و حوادثی که به دنبال مرگ فرد واترفورد اتفاق می‌افتد را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های 2022

تریلر فصل پنجم سریال سرگذشت ندیمه

حکومتی به نام گیلیاد، پس از کودتا علیه دولت آمریکا و جنگ‌های داخلی به قدرت می‌رسد. این حکومت، یک رژیم بنیادگرای مسیحی ایجاد کرده است که جامعه را به سمتی پیش می‎برد که در آن زنان، از بسیاری موقعیت‌‌های شهروندی خود محروم می‌کنند و با آنان مانند دارایی‌های دولت رفتار می‌شود.

تریلر فصل پنجم سریال سرگذشت ندیمه

بر اثر آلودگی‌‌های زیست‌ محیطی، نرخ باروری به شدت کاهش یافته و دولت زنانی را که قدرت باروری دارند به بردگی گرفته است. یکی از این زنان «آفرد» است که موقع تلاش برای فرار، با شوهر و فرزندش دستگیر می‌شود و محکوم به بردگی و بچه‌آوری برای فرزندان مقامات دولتی می‌شود.

هنوز جزئیات زیادی درباره فصل پنجم این سریال در دسترس نیست، ولی از قبل اخباری، در خصوص پیوستن کریستین کو در نقش لیلی و جدایی الکسیز بلدال از سریال اعلام شده است. از دیگر بازیگران این سریال مهیج، می‌توان به الیزابت ماس، ایوان استراهاوسکی و جوزف فاینز اشاره کرد. در فصل چهارم این سریال فرمانده فرد واترفورد (جوزف فینز) توسط امیلی (الکسیس بلدل) به طرز فجیعی به قتل رسید.

در ادامه تریلر فصل پنجم سریال سرگذشت ندیمه را مشاهده می‌کنید:

تریلری که به تازگی منتشر شده است، نشان می‌دهد که جون (الیزابت ماس) و سرنا (ایوان استراهاوسکی) چگونه با عواقب مرگ واترفوردرو رو به رو می‌شوند و سرنا خود را برای انتقام گرفتن از دشمنش (جون)، آماده می‌کند.

هنوز معلوم نیست که در فصل جدید نحوه خروج امیلی به چه صورت خواهد بود، ولی به نظر می‌رسد درگیری جون و سرنا در این فصل به اوج خود خواهد رسید. اینطور که به نظر می‌رسد در فصل پنجم، قدرت و اعتبار سرنا در کانادا و گیلیاد بیشتر شده است و فرمانده لارنس با همکاری لیدیا و سعی در اصلاح گیلیاد دارد و می‌خواهد قدرت بیشتری را به دست آورد. سرگذشت ندیمه در 14 سپتامبر 2022 (23 شهریور 1401) از شبکه هولو پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تریلر فصل پنجم سریال سرگذشت ندیمه چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر