;
coinex

تصاویر رسمی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 پیش از رونمایی رسمی فاش شد

تصاویر رسمی گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4، طراحی و همچنین رنگ‌های موجود این دو گوشی تاشو را فاش می‌کند. در ادامه قصد داریم به اطلاعات بدست آمده از این تصاویر رسمی بپردازیم؛ پس با تکراتو همراه باشید.

پیش‌بینی می‌شود که در رویداد آنپکد دهم آگوست (19 مراداد)، دستگاه‌هایی از جمله گلکسی Z Fold 4، گلکسی Z Flip 4، گلکسی واچ 5 و همچنین گلکسی پادز 2 معرفی شوند. حال قبل از رویداد رونمایی، تصاویر رسمی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 منتشر شده و جزئیاتی از این گوشی‌ها را فاش می‌کند.

تصاویر رسمی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4

طبق تصاویر منتشر شده می‌توان گفت که Galaxy Z Flip 4، در رنگ‌های آبی، مشکی، کرم و بنفش موجود است. همچنین طراحی دوربین و نمایشگر کاور این گوشی تاشو که از نمایشگر گوشی نسل قبل، یعنی Galaxy Z Flip 3 بزرگ‌تر بوده، در این رندرها نمایان است. گفتنیست که این دستگاه از پورت Type-C، اسپیکر و میکروفون در قسمت پایین گوشی بهره می‌برد.

گلکسی زد فولد 4

گزارش‌های منتشر شده، خبر از وجود صفحه‌نمایش 2.1 اینچی AMOLED در گلکسی زد فلیپ 4 می‌دهند. این در صورتیست که در گلکسی زد فلیپ 3، یک صفحه‌نمایش ثانویه 1.9 اینچی تعبیه شده است. پس می‌توان گفت در طراحی این نسخه جدید چندان تغییراتی اعمال نشده است و تغییرات تنها مربوط به به‌روزرسانی‌های بخش سخت‌افزاری می‌شوند.

گفته می‌شود که گلکسی زد فلیپ 4 از صفحه‌نمایش 6.7 اینچی AMOLED با وضوح ‌+Full HD برخوردار می‌شود. علاوه بر آن این دستگاه دارای سوراخ پانچ در قسمت بالای گوشی است که در آن یک دوربین 10 مگاپیکسلی، جایگذاری شده است.

از دیگر مشخصات گلکسی Z Flip 4 می‌توان به تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1، باتری 3700 میلی‌آمپر‌ساعتی، شارژ سریع 25 واتی، دوربین دوگانه که شامل دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی به همراه دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسل است و همچنین 8 گیگابایت حافظه‌ی رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی اشاره کرد. گلکسی زد فولد 4

درباره تصاویر رسمی گلکسی زد فولد 4 باید گفت که انتظار می‌رود این گوشی از فناوری دوربین زیر نمایشگر بهره ببرد و احتمالا در رنگ‌های مشکی و بژ و خاکستری/سبز ارائه می‌شود.

باید بگوییم که گلکسی زد فولد 4 احتمالا به دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی که در زیر نمایشگر داخلی تعبیه شده است، مجهز می‌شود. زیر نمایشگر بیرونی نیز یک دوربین 10 مگاپیکسلی قرار می‌گیرد. دوربین سه‌گانه آن نیز متشکل از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی و در نهایت یک دوربین تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی با قدرت بزرگ‌نمایی اپتیکال 3x است. گلکسی زد فولد 4

گلکسی زد فولد 4 از یک باتری 4400 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که با شارژ سریع 25 واتی شارژ می‌شود. از دیگر مشخصات گلکسی زد فولد 4 سامسونگ می‌توان به بلندگوهای استریو، گواهی IPX8، سازگاری با S Pen، شبکه‌ی ارتباطی 5G، سامسونگ‌پی، Wireless DeX، بلوتوث 5.2، Wi-Fi 6E، پورت USB Type-C و NFC اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد مشخصات این دو گوشی هوشمند چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر