;
coinex

مشخصات فنی وان پلاس 10T در گیک بنچ رویت شد

به تازگی اطلاعاتی در پایگاه آماری بنچمارک Geekbench مشاهده شده است که برخی از ویژگی‌ها و مشخصات فنی وان پلاس 10T را فاش می‌کند.

اطلاعات فاش شده در وب‌سایت گیک‌بنچ نشان می‌دهد که گوشی OnePlus 10T با اندروید 12، اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و حداکثر 16 گیگابایت رم عرضه خواهد شد. وان پلاس هنوز تاریخ رسمی عرضه و انتشار این گوشی را اعلام نکرده اما با توجه به اینکه این شرکت مدتی پیش اقدام به تبلیغ و معرفی این دستگاه کرده است، انتظار می‌رود این گوشی که آخرین محصول پرچمدار این شرکت در سال جاری به حساب می‌آید، در 3 آگوست عرضه شود.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های وان پلاس (OnePlus)

افشای مشخصات فنی وان پلاس 10T

مشخصات فنی وان پلاس 10T

همان طور که گفته شد، اخیرا اطلاعاتی از گوشی OnePlus 10T با شماره مدل PGP110 در وب‌سایت Geekbench مشاهده شده است. بر اساس این اطلاعات، این گوشی هوشمند دارای پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک است که با پردازنده گرافیکی Adreno 730 همراه شده است.

این گوشی هوشمند با 16 گیگابایت رم عرضه خواهد شد. البته انتظار می‌رود یک مدل 12 گیگابایتی نیز از این گوشی عرضه شود. این گوشی مبتنی بر اندروید 12 با رابط کاربری Oxygen OS است. همچنین وان پلاس 10T موفق شده است در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای وب سایت Geekbench به ترتیب امتیازهای 1049 و 3495 را کسب کند.

 

با اطلاعات و شایعات مختلفی که تاکنون پخش شده است، مشخصات و ویژگی‌های دیگری نیز از این دستگاه در اختیار کاربران قرار گرفته است. برای مثال انتظار می‌رود که این گوشی با یک نمایشگر 6.7 اینچی AMOLED با رزولوشن Full HD پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی ارائه شود. همچنین این احتمال وجود دارد که در پشت این دستگاه یک دوربین سه گانه؛ شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX766، یک سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی، تعبیه شود.

مشخصات فنی وان پلاس 10T در گیک بنچ رویت شد

این دستگاه توسط یک باتری 4800 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 150 واتی پشتیبانی می‌شود. گزارش‌ها حاکی از آن است که OnePlus 10T با دوربین‌های Hasselblad عرضه نخواهد شد و همچنین شایعه شده است که این شرکت قصد دارد دکمه هشدار (alert slider) را از گوشی‌های خود حذف ‌کند.

انتظار می‌رود که نسخه پایه و اصلی OnePlus 10T 5G قیمتی معادل 49,999 روپیه (627 دلار) داشته باشد. این محصول در دو رنگ سبز یشمی و مشکی عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره مشخصات فنی وان پلاس 10T چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر