;
coinex

ساعت و روز پخش سریال آفتاب پرست چه زمانی است ؟

برای اطلاع از ساعت و روز پخش سریال آفتاب پرست ، جدیدترین ساخته‌ی برزو نیک‌نژاد که از فیلم‌نت پخش می‌شود، تا پایان این نوشتار همراه ما باشید.

سریال آفتاب پرست (Chameleons) در ژانر کمدی، درام و خانوادگی، به کارگردانی برزو نیک نژاد، نویسندگی امیر برادران و تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی، از جدیدترین مجموعه‌های شبکه نمایش خانگی است.

«جواد پورشه» نام اولیه سریال آفتاب پرست بوده که با تصمیم کارگردان و تهیه کننده‌ی آن، به آفتاب پرست تغییر پیدا کرده است. برای اطلاع از خلاصه داستان، تاریخ پخش سریال آفتاب پرست ، عوامل و بازیگران این مجموعه‌ی کمدی همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ایرانی

بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی

ساعت و روز پخش سریال آفتاب پرست

از زمانی که خبرها عنوان شده بود سریال آفتاب پرست از شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد، علاقه‌مندان کارهای برزو نیک‌نژاد منتظر انتشار این مجموعه بودند و سوال بسیاری از آن‌ها این بود که سریال آفتاب پرست کی پخش می شود ؟ در پاسخ به این سوال و جهت اطلاع بینندگان مجموعه‌های شبکه خانگی، یادآور می‌شویم که از روز دوشنبه 27/ 4 / 1401 مصادف با عید غدیر خم، پخش سریال آفتاب پرست به عنوان جایگزینی برای مجموعه طنز راز بقا سعید آقاخانی از فیلم‌نت آغاز شده است.

ساعت و روز پخش سریال آفتاب پرست
ساعت و روز پخش سریال آفتاب پرست

براساس ساعت و روز پخش قسمت اول سریال آفتاب پرست، این مجموعه هر هفته در روز دوشنبه ساعت 20 (به عبارتی دیگر 8 شب) از سایت فیلم‌نت منتشر خواهد شد. با توجه به پخش این سریال که به صورت اینترنتی است، ساعت تکراری برای آن وجود ندارد و هر زمان می‌توانید به صورت آنلاین و یا ذخیره شده آن را تماشا کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم ها و سریال های پژمان جمشیدی

بهترین فیلم ها و سریال های پارسا پیروزفر

سریال آفتاب پرست چند قسمت خواهد بود؟

مدت زمان هر قسمت جدیدترین سریال بروز نیک نژاد، تقریبا 60 دقیقه است. اما تاکنون اخبار دقیقی درباره تعداد قسمت های سریال آفتاب پرست از سوی سازندگانش اعلام نشده است، اما به طور غیررسمی از برخی رسانه‌ها شنیده‌ شده این مجموعه 12 قسمتی، خواهد بود.

مجموعه طنز آفتاب پرست در شهرک اکباتان و شمال شهر تهران فیلمبرداری شده است.

خلاصه داستان سریال آفتاب پرست

پس از اطلاع ساعت و روز پخش سریال آفتاب پرست می‌رسیم به خلاصه داستان آن، ماجرای این سریال درباره جمال و منوچ دو رفیق صمیمی است که خفتگیری می‌کنند. آن‌ها عشق لاتی و سطح یک شدن در کارشان (خفتگیری) را دارند، از بس پخمه و چلمن و البته بدشانس هستند، که پلیس آن‌ها دستگیر و زندانی می‌کند.

ساعت و روز پخش سریال آفتاب پرست
ساعت و روز پخش سریال آفتاب پرست

در زندان جمال به همه می‌گوید که در سطح یک، آن هم فقط پورشه سوار خفت کرده‌اند و برای همین به جمال پورشه معروف می‌شود و این آغاز ماجراهای جذاب این دو رفیق در سریال طنز آفتاب پرست است.

بازیگران سریال آفتاب پرست

در این سریال کمدی خانوادگی بسیاری از بازیگران محبوب و مشهور کشورمان به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند. پژمان جمشیدی، باران کوثری، حمیدرضا آذرنگ، الهام اخوان، حسن زارعی، پیام احمدی، سولماز غنی، گوهر خیراندیش، غلامرضا نیکخواه و آتیلا پسیانی، سیاوش چراغی پور، فرهاد بشارتی، جواد یحیوی، عرفان ناصری، علی غریب، حامد وکیلی، سید سعید نعمتی، فروغ قجابگلو، سید کاظم احمدزاده و فرزین محدث بازیگران مجموعه طنز آفتاب پرست هستند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های جواد عزتی

بهترین فیلم ها و سریال های طناز طباطبایی

سریال آفتاب پرست از کدام پلتفرم پخش می‌شود؟

نکته قابل توجه درمورد سریال‌های که از شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شوند این است که برخی شبکه‌های ماهواره‌ای سریال های نمایش خانگی را بدون در نظر گرفتن حقوق سازندگان آن، پخش می‌کنند، از این رو عوامل سازنده فیلم و سریال‌ها بارها با اعلام ناراضی از این موضوع، از مردم تقاضا کردند با خرید و دانلود قانونی از سازندگان حمایت کنید.

مجموعه طنز آفتاب پرست به صورت اختصاصی از پلتفرم فیلم نت پخش می‌شود. شما می‌توانید هر هفته دوشنبه ساعت 8 شب، با خرید و دانلود قانونی آن را دنبال کنید.

کارگردان و تهیه‌کننده سریال آفتاب پرست

سید مصطفی احمدی تهیه کننده‌ی سریال آفتاب پرست است که پیش از این، تهیه‌کنندگی آثاری همچون سریال هیولا و راز بقا را که از بهترین سریال های طنز ایرانی هستند و از شبکه نمایش خانگی پخش شدند، و برنامه تلویزیونی دورهمی فصل چهارم و پنجم را نیز بر عهده داشته است.

ساعت و روز پخش سریال آفتاب پرست
سریال آفتاب پرست کی پخش می شود

برزو نیک نژاد کارگردان و فیلمنامه نویس مطرح سینما و تلویزیون است که فعالیت هنری و حرفه‌ای خود را از سینما شروع کرد. نیک‌نژاد در سال 1387 فیلم کلبه را نوشت و جواد افشار را ساخت. از آثار دیگر سینمایی وی می‌توان زاپاس، ناخواسته، پیتزا مخلوط را نام برد.

از مجموعه‌های تلویزیونی که او به عنوان نویسنده، کارگردان و یا دستیار کارگردان همکاری داشته می‌توان به پنچری، روزهای بد به در، دودکش 2، لبه تاریکی، پایتخت 1 و روزهای زیبا اشاره کرد.

پیش از این برزو نیک نژاد سریال موفق و پربیننده‌ی، ساخت ایران 2 را نیز برای شبکه نمایش خانگی کارگردانی کرده بود.

عوامل سریال آفتاب پرست

  • مجری طرح و مدیر تولید: مسعود زمانی
  • مدیر فیلمبرداری: محمد عزت‌ خواه
  • تدوین: امیر‌شیبان خاقانی
  • طراح صحنه: بهنام جعفری
  • مدیر صدابرداری: مهران ملکوتی
  • طراح لباس: آرتا ماهان
  • طراح جلوه‌ های رایانه ای: امین پهلوان‌ زاده
  • طراح جلوه‌ های میدانی: آرش آقابیک
  • طراح گریم: سیامک احمدی
  • مدیر برنامه ریزی: حامد مختاری
  • دستیار یک کارگردان: نوید صلاحی
  • مدیر تدارکات: مرتضی اسکندری
  • منشی صحنه: فاطمه‌سادات سیدی
  • آهنگساز: آریا عظیمی‌ نژاد
  • جانشین تهیه کننده: علی عطارباشی
  • هماهنگی پروداکشن: حمید احمدی
  • طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان

سوالات متداول:

بازیگران سریال آفتاب پرست چه کسانی هستند؟

پژمان جمشیدی، باران کوثری، حمیدرضا آذرنگ، الهام اخوان، حسن زارعی، پیام احمدی، سولماز غنی، گوهر خیراندیش، غلامرضا نیکخواه و آتیلا پسیانی، سیاوش چراغی پور، فرهاد بشارتی، جواد یحیوی، عرفان ناصری، علی غریب، حامد وکیلی، سید سعید نعمتی، فروغ قجابگلو، سید کاظم احمدزاده و فرزین محدث بازیگران مجموعه طنز آفتاب پرست هستند.

مطالب بیشتر در تکراتو:

نظر شما در خصوص روز و ساعت پخش سریال آفتاب پرست چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    فق ۱۲ قسمته🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺😭😭بزارید ۳۰۰تا قسمت بشه تولو قدا

    پاسخ