;
coinex

رندرهای Zenfone 9 سبک طراحی این گوشی را به رخ می‌کشند

اخیرا تصاویری از رندرهای Zenfone 9 منتشر شده که اطلاعات تقریبا کاملی از مشخصات ظاهری این گوشی هوشمند را افشا کرد. کمپانی ایسوس به زودی گوشی هوشمند جدید خود را معرفی خواهد کرد.

در ابتدا باید بگوییم که نکته‌ی جالبی که در رندرهای Zenfone 9 وجود دارد، میزان شباهت ظاهری این گوشی هوشمند اندرویدی به آیفون است. به نظر می‌رسد سازندگان قصد دارند با این شباهت، توجه کاربران  را به سوی ایسوس برگردانند.

گوشی هوشمند Asus Zenfone 8 در سال 2021 عرضه شد و توانست توجه بسیاری را به خود جلب کند. این گوشی هوشمند با مشخصاتی از قبیل صفحه‌ نمایشگر 5.9 اینچ 1080p OLED و با نرخ نوسازی 120 هرتز تولید شد. Zenfone 8 به قابلیت ضد آب بودن نیز مجهز بود و از 16 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی پشتیبانی می‌کرد.

رندرهای Zenfone 9

تصاویری که از رندرهای Zenfone 9 منتشر شده، تفاوت قابل توجه این گوشی با نسل قبلی را نشان می‌دهند. بسیاری از کاربران از طراحی Zenfone 8 ناراضی بودند؛ حالا به نظر می‌رسد که پس از شکایت کاربران، اکنون کمپانی ایسوس تغییری در روند طراحی خود ایجاد کرده است. با توجه به رندر منتشر شده می‌توان گفت که ایسوس سعی دارد با ایجاد شباهت بین Zenfone 9 و آیفون در طراحی صفحه‌نمایش و لبه‌های تخت، شانس خود را دوباره امتحان کند.

 

 رندر Zenfone 9

 

در نگاه اول به رندرها، متوجه طراحی بسیار موفق پنل پشتی می‌شویم. به نظر می‌رسد که در پنل پشتی، دوربین‌ها در بهترین موقعیت ممکن قرار گرفته‌اند. البته گفتنی است که نوشته‌ی کنار دوربین نیز بر روی بدنه‌ی این گوشی زیبایی آن را دو چندان می‌کند.

رندرهای Zenfone 9 سبک طراحی این گوشی را به رخ می‌کشند

علاوه بر این، در تریلر تبلیغات رسمی ایسوس که اخیرا منتشر شد، اطلاعاتی از مشخصات Zenfone 9 نیز افشا گردید. این ویدیو به طراحی و برخی مشخصات فنی Zenfone 9  اشاره داشت. این اطلاعات جزئیاتی مانند تجهیز این گوشی به تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen1، نمایشگر 5.9 اینچی AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز، وجود دوربین اصلی با حسگر 50  مگاپیکسلی سونی IMX766 و با تثبیت‌کننده‌ی 6 محوره و باتری 4300 میلی‌آمپرساعتی در اختیار ما گذاشتند.

 

 رندر Zenfone 9

در نگاهی جزئیتر به رندرهای منتشر شده، متوجه وجود حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و بلندگوهای استریو می‌شویم. البته باید توجه کنید که این گوشی هوشمند نیز همانند نسل قبلی خود دارای گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب و  همچنین گردوغبار و پشتیبانی از حداکثر 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی است.

در مورد قیمت گوشی هوشمند Zenfone 9 نیز گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که  قیمت گوشی Zenfone 9 را چیزی حدود 800 تا 900 یورو پیش‌بینی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات و طراحی در رندر Zenfone 9 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر