;
coinex

تریلر جدید سریال House of the Dragon منتشر شد

اخیرا شبکه HBO تریلر جدید سریال House of the Dragon را به اشتراک گذاشته است. این تریلر نبرد بین دو شاهزاده تارگرین را نشان می‌دهد.

تریلر جدید سریال خاندان اژدها رقابت بین پرنسس رینیرا تارگرین و شاهزاده دیمون تارگرین بر سر جانشینی تخت آهنین را به نمایش می‌گذارد. هر یک از آنها در حال متحد شدن با افراد قدرتمند هستند و همین موضوع جنگ‌های داخلی را راه می‌اندازد.

ببینید: تصاویر جدیدی از سریال House of Dragon منتشر شد

تریلر جدید سریال House of the Dragon را تماشا کنید

داستان سریال خاندان اژدها 300 سال پیش از حوادث سریال گیم اف ترونز رخ می‌دهد و بر روی شروع و پایان خاندان تارگرین متمرکز است؛ درست زمانی که هنوز نبرد دنریس تارگرین آغاز نشده‌ بود و خاندان تارگرین به فرمانروایی آگان تارگرین اول در وستروس حکمرانی می‌کردند.

این سریال که با غلبه آگان اول بر هفت پادشاهی وستروس آغاز خواهد شد، قرار است فرمانروایی تارگرین‌ها را از ابتدا روایت کند. در زیر می‌توانید تریلر جدید منتشر شده از این مجموعه را تماشا کنید.

جرج آر آر مارتین، خالق دنیای وستروس و رایان کندال وظیفه خلق سریال House of the Dragon را بر عهده دارند. کندال وظیفه نوشتن فیلمنامه تمامی قسمت‌های سریال را بر عهده داشته است و همچنین به‌عنوان شورانر نیز در این سریال حضور دارد. میگوئل ساپوچنیک، کارگردان ۶ قسمت از سریال Game of Thrones، نیز وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت و چند قسمت دیگر را بر عهده داشته و همچنین به‌عنوان شورانر به کندال برای ساخت سریال خاندان اژدها کمک کرده است.

مت اسمیت، اما دارسی، اولیویا کوک، ریس ایفانز، پدی کانسیداین، استیو توسانت، سونویا میزونو، ایو بست، فابین فرانکل، گراهام مک‌تاویش، میلی الکاک، امیلی کری، رایان کر، جفرسون هال، دیوید هوروویچ، متیو نیدهم، بیل پترسون، ساوانا استین، فیا سابان، ایوان میچل، جان مک‌میلان و گاوین اسپوکس بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال یک ماه دیگر، یعنی در تاریخ 30 مرداد از پلتفرم HBO پخش می‌شود.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درباره این سریال چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر