;
coinex

رقص اسنوپ داگ با آهنگ خوشگلا باید برقصن اندی [+فیلم]

رقص اسنوپ داگ با آهنگ خوشگلا باید برقصن اندی در صفحه این بزرگوار منتشر شده و در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

اسنوپ داگ، رپر سیاه پوست آمریکایی در صفحه رسمی اینستاگرام خود ویدیویی منتشر کرده است که در حال رقصیدن است و روی آن صدای آهنگ اندی پخش می‌شود! ویدیو قبلی او ۲ میلیون بازدید دارد و این ویدیو تا لحظه تا تنظیم خبر ۷.۵ میلیون بازدید و حدود یک میلیون لایک گرفته است.

رقص اسنوپ داگ با آهنگ خوشگلا باید برقصن اندی [+فیلم]

فیلم رقص اسنوپ داگ با آهنگ فارسی «خوشگلا باید برقصن» از اندی خواننده ایرانی مقیم لس آنجلس با استقبال کاربران اینستاگرام همراه شد. اسنوپ داگ متولد 20 اکتبر 1971 در آمریکا ، خواننده رپ ، بازیگر و چهره رسانه ای است. فارغ التحصیل دبیرستان پلی تکنیک لانگ بیچ می باش که از 21 سالگی فعالیت خود را شروع کرد و در 38 سالگی به اسلام گروید و تجربه همکاری با ایرانی ها را هم دارد.

پس از آزادی از زندان به همراه دو پسرعمویش «Nate Dogg» و «Lil’ ½ Dead» و دوستش «Warren G» شروع به ضبط آهنگ هایش بر روی نوارهای خانگی کرد. آنها گروه چهار نفره بنام 213 را تشکیل دادند که با شماره منطقه محلی لانگ بیچ همخوانی داشت.

این ویدیو را در ادامه تماشا کنید:

اسنوپ داگ رپر، بازیگر و شخصیت رسانه ای آمریکایی است که ویدیوهای طنز او در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای دارد. پیش از این نیز ویدیویی از کاسیاس در حال رقصیدن با اجرای زنده اندی منتشر شده بود!

مطالب بیشتر:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر