;
coinex

ساعت هوشمند Amazfit Band 7 معرفی شد؛ مشخصات و قیمت

بعد از گذشت چند هفته از معرفی می بند 7 پرو، زیربرند محبوب شیائومی، آمازفیت که در زمینه اسمارت‌ واچ‌ها فعال است از ساعت هوشمند Amazfit Band 7 رونمایی کرده است.

آمازفیت جدیدترین ساعت هوشمند خود را امروز رونمایی کرد که شباهت زیادی با می بند 7 دارد. این محصول که با قیمت 50 دلار به بازار عرضه می‌شود دارای نمایشگری بزرگ، گزینه‌هایی برای نظارت بر سلامت فرد و انتخاب‌های رنگی متنوع است. این محصول در حال حاضر در بازارهای مختلفی قابل سفارش است و می‌تواند تا 28 روز بین هر شارژ باتری 232 میلی‌آمپر ساعتی خود دوام بیاورد.

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت هوشمند شیائومی 2022

ساعت هوشمند Amazfit Band 7

بالاخره آمازفیت هم از بند 7 پرده‌برداری کرد. ساعت هوشمند با شباهت ظاهری زیاد به شیائومی می بند 7 پرو که چندی پیش رونمایی شد. بنابر دلایلی به نظر می‌رسد آمازفیت بعد از معرفی بند 5 در سال 2020، از معرفی بند 6 منصرف شده و مستقیم به بند 7 سوییچ کرده است.

Amazfit Band 7 به ZeppOS متکی است که دسترسی به فروشگاه برنامه گوگل، به علاوه عملکرد Amazon Alexa و مجموعه‌ای از برنامه های کاربردی نظارت بر سلامت را فراهم می‌کند.

ساعت هوشمند Amazfit Band 7 معرفی شد؛ مشخصات و قیمت

آنطور که آمازفیت مدعی است،‌ بند 7 می‌تواند سطح اکسیژن خون و استرس،‌ ضربان قلب و کیفیت خواب فرد را کنترل کند و علاوه بر این ضربان غیرطبیعی قلب، اکسیژن خوت و هشدارهای استرس و تمرینات تنفسی مناسب را ارائه می‌کند. به طور مشابه با تولیدات پیشین، آمازفیت 120 حالت ورزشی را به طور پیشفرض پشتیبانی می‌کند و مدعی است که این محصول در برابر فشار آب تا 5ATM مقاوم است.

این ساعت که ابعاد 42 در 24 در 12 میلی‌متری دارد دارای ماژول GPS نیست و در قلب آن یک باتری 232 میلی‌آمپر ساعتی تعبیه شده است. این باتری به ادعای شرکت سازنده حتی در صورت فشار کاری زیاد می‌تواند تا 12 روز عمر باتری ارائه بدهد. این تخمین عمر برای استفاده منظم به 18 روز می‌رسد و در حالت صرفه‌جویی انرژی تا 28 روز دوام دارد. این ساعت هوشمند همچنین دارای یک نمایشگر 1.47 اینچی امولد است که رزولوشن 198 در 368 دارد و تراکم پیکسلی 282 بر هر اینچ را ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره ساعت هوشمند Amazfit Band 7 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    از بند ۶ که نوشتید منصرف شده
    اشتباه نوشتید
    چون بند ۶ هم داره آمازفیت

    پاسخ

    اینو اومدم پاک کنم ولی گزینه حذف نداره سایت

    پاسخ