;
coinex

پخش زنده تاتنهام رنجرز 1 مرداد 1401 [+ساعت پخش]

پخش زنده تاتنهام رنجرز 1 مرداد 1401 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده تاتنهام رنجرز را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال دوستانه از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده تاتنهام رنجرز امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال تاتنهام رنجرز بازی دوستانه به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی تاتنهام رنجرز را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده مسابقه تاتنهام رنجرز را تماشا کنید.

پخش زنده تاتنهام رنجرز 1 مرداد

تیم آنتونیو کونته که حالا با تغییراتی قابل توجه نسبت به فصل گذشته، برای آغاز لیگ جدید آماده شده این روزها در تور پیش فصل به سر می‌برد. آنها در دو بازی دوستانه پیشین خود ابتدا ۶ بر ۳ منتخب ستارگان کی لیگ کره را شکست دادند و سپس برابر سویا به تساوی ۱ بر ۱ رضایت دادند.

پخش زنده تاتنهام رنجرز 1 مرداد
پخش زنده تاتنهام رنجرز 1 مرداد 1401, پخش زنده تاتنهام رنجرز 1 مرداد, پخش زنده تاتنهام رنجرز, تاتنهام رنجرز, پخش زنده فوتبال, پخش زنده بازی های دوستانه, هری کین, آنتونیو کونته,

تاتنهام در فصل نقل و انتقالات جاری، ایوان پریسیچ، کلمنت لنگله و ریچارلیسون را جذب کرده است و استیون برخواین و جک کلارک از آن جدا شده‌اند. البته لوسلو نیز احتمالا از این تیم جدا می‌شود.

ساعت بازی تاتنهام رنجرز کی است؟

ساعت بازی دو تیم رنجرز و تاتنهام نیز 18:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

پخش زنده تاتنهام رنجرز

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید! 

 

پخش زنده تاتنهام رنجرز 1 مرداد از Rangers TV

پخش زنده تاتنهام رنجرز 1 مرداد از Rangers Feed

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر