;
coinex

هوآوی P60 با تراشه‌ای بسیار ضعیف‌تر از حد تصور عرضه می‌شود!

هواوی در اثر تحریم‌های دولت آمریکا واقعا با مشکلات مهمی مواجه شده است به طوری که جدیدترین اخبار از احتمال عرضه هوآوی P60 با تراشه‌ای قدیمی حکایت می‌کنند.

در حال حاضر جدیدترین و آخرین پرچمدار هواوی در بازار گوشی‌های هوشمند، گوشی هواوی پی 50 پرو است که با وجود عدم پشتیبانی از فایوجی، مشکلات سطح بالایی از نظر دوربین و موارد دیگر دارد. البته انتظار می‌رود هواوی تا پایان سال جاری میلادی از سری پی 50 نیز رونمایی کند. با این وجود حال شایعاتی از گوشی هواوی پی 60 منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های هوآوی 2022

احتمال عرضه هوآوی P60 با تراشه 14 نانومتری

بنابر شایعات جدیدی که مطرح شده است این احتمال وجود دارد که گوشی هوآوی پی 60 با پردازنده‌ 14 نانومتری کایرین 9100 عرضه شود که طبیعتا می‌تواند برای دوستداران هوآوی ناامیدکننده باشد. البته کسی که این شایعه را مطرح کرده مدعی شده که این فناوری 14 نانومتری با فناوری بسته‌بندی 14 نانومتری 3D همراه است که سبب شده عملکردی شبیه به چیپست‌های 5 نانومتری داشته باشد.

البته هواوی در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره پی 60 به اشتراک نگذاشته است اما یکی دیگر از کاربران شبکه اجتماعی ویبو به این موضوع ورود کرده و نظر بالا را رد می‌کند. او می‌گوید:

Kirin 9100 از فناوری بسته‌بندی سه‌بعدی ۱۴ نانومتری استفاده خواهد کرد و با گوشی هواوی P60 معرفی می‌شود. به ۱۴ نانومتری بودن این تراشه نگاه نکنید، عملکرد آن شبیه یک پردازنده ۵ نانومتری است.. آیا چنین چیزی امکان پذیر است؟ استفاده از فناوری پردازش ۱۴ نانومتری به عنوان ۵ نانومتری؟

هوآوی P60 با تراشه‌ای بسیار ضعیف‌تر از حد تصور عرضه می‌شود!

در حال حاضر هواوی به علت تحریم‌های آمریکا نمی‌تواند تراشه جدیدی سفارش دهد اما از سوی دیگر حتی یک چیپ پیشرفته 14 نانومتری را نیز به سختی می‌توان در حد و اندازه‌های تراشه 5 نانومتری دید. البته می‌توانیم منتظر باشیم تا ببینیم هواوی دقیقا چه کاری با این چیپ کرده است.

از دیگر اخبار مرتبط با هواوی باید گفت که احتمالا سری میت 50 تا انتهای آگوست سال جاری میلادی عرضه خواهند شد و امکانات خاصی به خصوص در بخش دوربین ارائه می‌کنند. این گوشی‌ها به احتمال قریب به یقین با هارمونی 3 عرضه می‌شوند و مانند قبل خبری از اندروید نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره عرضه گوشی هواوی P60 با تراشه 14 نانومتری چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر