;
coinex

تاریخ پخش فصل دوم سریال What If مارول مشخص شد

کمپانی مارول استودیوز در طول رویدادی که شب گذشته برپا شد تاریخ پخش فصل دوم سریال What If مارول از دیزنی پلاس را اعلام کرد.

اوایل سال 2023 سریال what if مارول با فصل دوم خود به دیزنی پلاس بازخواهد گشت. مارول در طی رویداد کامیک-کان سن دیگو که در روز جمعه برگزار شد، امکان نیم‌نگاهی به فصل دوم سریال را فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های 2022

فصل دوم سریال What If

خبرنگارانی که در رویداد شب گذشته حضور داشتند، اشاره کردند که در تریلر این سریال، شاهد حضور شخصیت‌های آشنا و قدیمی اما در موقعیت‌های عجیب هستیم. برای مثال در یک قسمت از این سریال استیو راجرز در نقش سرباز زمستان حضور دارد. همچنین اپیزودی بر اساس کامیک بوک 1602 نوشته‌ی نیل گیمن ساخته شده است.

در این سریال قرار است شاهد مبارزه‌ای بین دو کاراکتر شانگ چی (Shang-Chi) و اودین (Odin) باشیم. مرد آهنی (Iron Man) نیز در یک قسمت در سیاره زباله ساکار (Sakaar) گیر کرده است. همچنین مارول اعلام کرد که فصل سوم این سریال به همراه یک اسپین آف به نام Marvel Zombies در دست ساخت است.

فصل دوم سریال What If

فصل اول سریال what if که توسط A.C. Bradley نوشته شده است در سال 2021 در دیزنی پلاس پخش شد. این انیمیشن که بر اساس مجموعه‌ای از کمیک بوک‌های مارول ساخته شده است، خط زمانی جدیدی را دنبال می‌کند و از خط زمانی که طرفداران با آن آشنا هستند پیروی نمی‌کند.

در واقع این سریال بررسی می‌کند که اگر اتفاقات به شکل متفاوتی در فیلم‌ها رخ می‌داد چه عواقبی به دنبال داشت. به عنوان مثال، در اولین قسمت فصل یک این سریال به این پرداخته شد که اگر به پگی کارتر سرم Super Soldier داده و او تبدیل به کاپیتان آمریکا می‌شد، چه اتفاقی می‌افتاد.

از آنجایی که این سریال با استقبال خوبی از سمت بینندگان و طرفداران مارول روبرو شد، فصل دوم و سوم این سریال توسط مارول تایید شده است.

در نه قسمت فصل اول این سریال تعداد زیادی از شخصیت‌های مارول، مانند کاپیتان آمریکا، پلنگ سیاه و مرد آهنی حضور داشتند. در 9 قسمت فصل دوم نیز انتظار می‌رود که داستان و اتفاقات گذشته برای بسیاری از قهرمانان مارول تغییر کند. بر اساس آنچه تاکنون منتشر شده، نام برخی از قسمت‌های فصل دوم این سریال عبارتند از:

  • A Hela story
  • Odin vs The Mandarin
  • Captain Carter meeting Winter Soldier
  • Tony on Sakaar with Valkyrie and Hulk

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره فصل دوم سریال What If چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر