;
coinex

تریلر جدید سریال The Rings of Power منتشر شد

تریلر جدید سریال The Rings of Power که حاوی تصاویر جدید بیشتری از این سریال است، در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو توسط شرکت آمازون منتشر شد.

در تیزر جدید سریال ارباب حلقه ها مشاهده می‌شود که در طول دوران صلح هستیم. اما این صلح آرامش قبل از طوفانی بزرگ است. همچنین می‌توانید با تماشای تیزر “The Lord of the Rings: The Rings of Power” به بازگشت اورک‌ها به سرزمین میانه و همچنین بازگشت سائورن پی ببرید. برای تماشای تیزر همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین مینی سریال های 2022

تریلر جدید سریال The Rings of Power منتشر شد

این مجموعه برای اولین بار افسانه‌های قهرمانان دوران عصر دوم تاریخ سرزمین میانه را به نمایش می‌گذارد. این درام حماسی تماشاگران را به دورانی هزاران سال قبل از اتفاقات “هابیت” و “ارباب حلقه‌ها” اثر جی.آر.آر. تالکین، زمانی که در آن قدرت‌های بزرگ شکل گرفتند، پادشاهی‌ها به شکوه رسیدند، نابود شدند و زمانی که بزرگترین شروری که تا به حال از قلم تالکین جاری شد به وجود آمد، می‌برد.

تریلر جدید سریال ارباب حلقه ها منتشر شد (The Rings of Power)
تریلر جدید سریال ارباب حلقه ها

سریال در زمان صلح نسبی آغاز می‌شود و مجموعه‌ای از شخصیت‌های آشنا و جدید را دنبال می‌کند. آن‌ها با ظهور مجدد شر در سرزمین میانه مواجه می‌شوند. در پایان تریلر می‌توانید شاهد نمایش بارلوگ باشید که حضور غافلگیرکننده‌ای را در آن داشته است. آمازون هنوز به شکل رسمی حضور بازیگر سائورن یا حضور این شخصیت را در طول تریلر تایید نکرده است، اما برخی از طرفداران شخصی را که انسون بون نقشش را بازی کرده، به‌عنوان سائورن در سریال شنلسایی کرده‌اند.

اتفاقات سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power قرار است در دوره دوم جریان داشته باشد. هزینه ساخت فصل اول سریال ارباب حلقه‌ها حدود ۴۶۵ میلیون دلار بوده است و این سریال قرار است در ۵ فصل ساخته و از امازون پخش شود. جان دی. پین و پاتریک مک‌ کی به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی در سریال ارباب حلقه‌ها حضور دارند. همچنین خوان آنتونیو بایونا، فوین چه ییپ و شارلوت برنداستروم، وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف فصل اول سریال The Lord of The Rings را بر عهده داشته‌اند.

پخش فصل اول سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power که در ۸ قسمت تولید شده، از تاریخ ۲ سپتامبر (۱۱ شهریور) از آمازون آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر جدید سریال The Rings of Power چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر