;
coinex

تولید مجدد ال 90 در ایران با قطعات بومی؛ از تندر 90 داخلی چه می‌دانیم؟

به گفته معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت ممکن است به زودی شاهد تولید مجدد ال 90 در ایران البته با استفاده از قطعات بومی و داخلی باشیم.

منوچهر منطقی معاون بخش صنایع حمل و نقل در وزارت صمت با اعلام اینکه خودرو ال 90 از پلتفرمی مدرن و به روز برخوردار بود گفته که با سرمایه‌گذاری‌هایی که در این زمینه انجام شده، حال به زیرساخت‌های مورد نیاز خودرو دسترسی داریم، به نحوی که هم اکنون بیش از 70 درصد از قطعات ال 90 تولید داخل است.

بیشتر بخوانید: فروش فوری شاهین بدون قرعه کشی توسط وزارت صمت تایید شد

تولید مجدد ال 90 در ایران

تولید مجدد ال 90 در ایران با قطعات بومی؛ از تندر 90 داخلی چه می‌دانیم؟

آقای منطقی در ادامه صحبت‌های خود اعلام کرده که اگر بتوانید 30 درصد از قطعات مورد نیاز خط تولید ال 90 را تامین کنیم؛ امکان تولید دوباره ال 90 در ایران وجود دارد. او ازوده که با استفاده از 70 درصد ظرفیت بلااستفاده این محصول و طی همکاری‌های بین‌المللی، تلاش این است که بتوان محصولی با همان سطح کیفی ارائه کرد که رضایت مردم را به همراه داشته باشد.

منطقی همچنین درباره زمان عرضه مجدد خودرو ال 90 گفت که تلاش بر این است که این محصول تا پایان سال به تولید برسد، اما خط تولید آن ممکن است از سال آینده را‌ه‌اندازی شود. البته روس‌‌ها برای قوای محرکه ال 90 گزینه خوبی پیشنهاد کرده‌اند که در کنار آن‌]ا نیز گزینه‌های داخلی در نظر گرفته می‌شود. در همین راستا قوای محرکه پیشنهادی آن‌ها از لحاظ سطح کیفیت و قیمت بررسی می‌شود تا سرانجام یک خودرو باکیفیت و اقتصادی عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره تولید مجدد ال 90 در ایران با قطعات بومی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر