;
coinex

سریال The Wheel of Time برای فصل سوم تمدید شد

آمازون در کنفرانس Comic-Con از تمدید فصل سوم سریال The Wheel of Time خبر داد. قرار است این فصل براساس رمان The Shadow Rising ساخته شود.

سریال The Wheel Of Time دومین پروژه‌ی بزرگ و پرهزینه‌ی آمازون بعد از سریال ارباب حلقه‌ها بوده که قبل از پخش، برای فصل دوم تمدید شد و حالا نیز پیش از آنکه فصل دوم پخش شود، آمازون در حاشیه کنفرانس کامیک کان سن دیگو اعلام کرد فصل سوم این سریال نیز ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های 2022

جزئیات بیشتر درباره سریال The Wheel of Time

فصل سوم سریال چرخ زمان براساس رمان The Shadow Rising که چهارمین رمان نوشته شده توسط رابرت جردن است، تولید و از آمازون پخش خواهد شد.

احتمالا فصل دوم و سوم سریال چرخ زمان هم مانند فصل اول در 8 قسمت ساخته و پخش شود. طبق آخرین اخبار، ساخت فصل دوم این مجموعه به پایان رسیده و انتظار می‌رود فصل 2 در اواخر سال 2022 پخش شود. ریف جودکینز نیز به عنوان شورانر، نویسنده و تهیه‌کننده در سریال چرخه زمان حضور دارد.

سریال The Wheel of Time

از جمله بازیگرانی که در این سریال به هنرنمایی پرداخته‌اند می‌توان رزمند پایک، جاشوا استرادوفسکی، مارکوس رادرفورد، زوئی رابینز، دونال فین، مادلین مدن، دنیل هنی، مایکل مک‌الاتون، آلوارو مورته، ماریا دویل کندی، داریل مک‌کارمک، پریانکا بوس، حامد انیماشون، یوهان مایرز و امانوئل ایمانی را نام برد.

این سریال جهانی را به تصویر می‌کشد که جادوها نقش به‌سزایی در زندگی‌ مردم ایفا می‌کنند. در این دوران زن‌ها می‌توانند قدرتی ماورایی داشته باشند و به کمک آن از دنیا دربرابر سیاهی‌ها محافظت کنند. حال اژدهایی که در عصر قبلی دنیا را نابود کرده است، در وجود کسی دوباره متولد شده و ارتش خدای نور باید قبل از اینکه خدمتگذاران تاریکی بیابندش، اژدها را پیدا کند. شما می‌توانید فصل اول این سریال را از کانال تلگرامی ما دانلود کنید.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درباره این سریال چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر