;
coinex

فایل صوتی لورفته مسیح علینژاد و توهین به حجاب ؛ واکنش جنجالی یامین پور

فایل صوتی لورفته مسیح علینژاد در مورد حجاب در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

فیلم منتشر شده از فایل صوتی لو رفته از صحبت های مسیح علینژاد درباره حجاب و جمهوری اسلامی ایران بازتاب گسترده در اینستاگرام داشته است. مسیح علینژاد متولد 20 شهریور 1355 در بابل، خبرنگار است. فارغ التحصیل لیسانس رشته روزنامه نگاری از دانشگاه آکسفورد بروکز انگلستان می باشد حالا کارمند شبکه های فارسی‌زبان خارج از کشور است.

فایل صوتی لورفته مسیح علینژاد در مورد حجاب را بشنوید

در این ویدیو مسیح علینژاد می گوید حجاب یکی از ستون های اصلی جمهوری اسلامی است که اگر آن را فرو بریزیم باقی کار براندازی آسان خواهد بود. همچنین وحید یامین پور، معاون وزیر ورزش در این ویدیو می گوید: می گویند روسری را آزاد کن، اما او به برداشتن روسری اکتفا نمی کند؛ الان روسری را زده روی چوب و روی بلندی ایستاده، فردا شورتش را روی چوب می زند!

این ویدیو را در ادامه تماشا کنید:

نام اصلی اش معصومه علینژاد متولد روستای قمی کلای بابل است، پدرش کشاور و مادرش خیاط است و دو تا برادر و دو خواهر بزرگتر از خود نیز دارد. در مجلس هفتم بعنوان خبرنگار پارلمانی ایلنا کار می کرد تا اینکه بخاطر انتشار خبری در مورد پرداختی عیدی به نمایندگان در سال 1383 از حضور در مجلس اخراج شد.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر