;
coinex

علت توقف سریال جیران چیست؟ [+تاریخ انتشار قسمت بعدی]

علت توقف سریال جیران در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

در پی شکایت شکایت شاکی خصوصی به لحاظ نقض مالکیت ادبی و هنری و بر اساس حکم قضایی، ادامه پخش سریال نمایش خانگی جیران متوقف شد. جیران به عنوان یکی از پر بیننده ترین سریال های نمایش خانگی به دلیل داشتن شاکی خصوصی متوقف شد. گفته می شود این شاکی خصوصی سازندگان سریال آهوی من مارال با بازی ترلان پروانه هستند که پیش از این نیز ادعا کرده بودند داستان جیران از روی داستان آنها کپی برداری شده و باید جلوی پخش آن گرفته شود.

علت توقف سریال جیران چیست؟ ماجرای سرقت ادبی صحت دارد؟

۲۹ تیر ماه رسانه قوه قضاییه اعلام کرد که در پی شکایت شاکی خصوصی به لحاظ نقض مالکیت ادبی و هنری و براساس حکم قضایی، ادامه پخش سریال نمایش‌ خانگی«جیران» متوقف شد.

این حکم پس از بررسی‌های لازم، در راستای ماده ۲۹ قانون حمایت از مولفان و مصنفان و هنرمندان و در جهت حمایت از بزه دیده (شاکی خصوصی)، صادر شده است. بر اساس حکم صادره، ادامه پخش سریال با رعایت مالکیت ادبی ممکن خواهد بود.

روابط عمومی فیلیمو با تایید توقف موقت پخش سریال «جیران»، اعلام کرد که «قسمت بیست و چهارم سریال عاشقانه «جیران»؛ تا تعیین و تکلیف قضایی پخش نخواهد شد.» سرپرست معاونت کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا نیز حل مشکل توقف پخش سریال «جیران» را به سازش میان شاکی و پلتفرم پخش‌کننده سریال منوط دانست.

دانلود سریال جیران با ترافیک نیم بها

جیران یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی در ژانر عاشقانه تاریخی به کارگردانی حسن فتحی، نویسندگی احسان جوانمرد و فتحی و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه است. تاکنون ۲۳ قسمت از فصل نخست این سریال پخش شده است.

داستان جیران و آهوی من هر دو در مورد ناصرالدین شاه و عشق و عاشقی او می باشد. با توجه به حکم توقف پخش سریال جیران، ادامه پخش سریال جیران به صلح و سازش بین شاکی و فیلیمو وابسته است.

بیشتر بخوانید:

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    تاریخ رو خریدن مگه؟

    پاسخ

    23 قسمت گذشته الان یلدشون افتاده که داستانشون رو کپی کردن؟؟؟؟؟؟؟یک سریال خوب هم که مردم دوست دارند سریع جلو پخشش رو میگیرند تا مردم رد آزار بدن

    پاسخ