;
coinex

تریلر جدید فیلم Black Adam منتشر شد

بعد از انتشار تریلر قسمت دوم فیلم شزم، تریلر جدید فیلم Black Adam نیز در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو توسط برادران وارنر منتشر شد.

Black Adam جدیدترین فیلم دنیای دی سی است که دواین جانسون در آن حضور دارد. تیزر جدید فیلم Black Adam نیز در کنار دیگر آثار سینمایی مورد انتظار در کامیک کان سن دیگو به نمایش درآمد. اولین تریلر این فیلم در خرداد ماه ۱۴۰۱ منتشر شده بود.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های DC در سال 2022

تریلر جدید فیلم Black Adam منتشر شد

در این تریلر که مدت زمانش کمی بیش از یک دقیقه است، شاهد تصاویر بیشتری از اتفاقات فیلم Black Adam هستیم که در طول آن بلک ادم را در حال مبارزه با گروه لیگ عدالت مشاهده می‌کنیم.

تریلر جدید فیلم Black Adam منتشر شد
تیزر جدید فیلم Black Adam

در مجموع این تریلر حاوی تصاویر بیشتری از گروه JSA و توانایی اعضای آن‌ها است. دواین جانسون در نقش بلک ادم، پیرس برازنان در نقش دکتر فیت، نوحا سنتینو در نقش اتم اسمشر، آلدیس هاج در نقش هاوکمن، کوینتسا سویندل در نقش سایکلون، مروان کنزاری در نقش شرور و منفی
، سارا شاهی در نقش استاد دانشگاه و رهبر یک گروه مبارز آزادی‌خواه، جیمز کوزاتی مویر، بودی سابونگوی و اولی لاتوکفو از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Adam حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین در کامیک کان سن دیگو امسال، بازگشت آماندا والر با بازی وایولا دیویس در فیلم بلک ادم تایید شده است که پیش از این شایعات حضور کوتاه او در فیلم فاش شده بود.

وظیفه کارگردانی فیلم Black Adam بر عهده ژاومه کویت-سرا، کارگردان فیلم The Shallows و فیلم Jungle Cruise، براساس فیلمنامه‌ای از روری هاینز و سهراب نوشیروانی بوده است.

داستان فیلم از این قرار است که تقریباً 5000 سال پس از آن که به بلک آدام قدرت مطلق خدایان مصر داده شد، و به همان سرعت زندانی شد، بلک آدام از مقبره زمینی خود آزاد می‌شود و آماده است تا شکل منحصر به فرد خود از عدالت را در دنیای مدرن آزاد کند.

کاراکترهای این فیلم از دنیای دی‌سی اقتباس شده‌اند. فیلم Black Adam در ژانر اکشن و ماجرایی، در تاریخ ۲۱ اکتبر ۲۰۲۲ (۲۹ مهر ۱۴۰۱) اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره تریلر جدید فیلم Black Adam چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر