;
coinex

تریلر جدید Black Panther 2 منتشر شد

استودیوی مارول تریلر جدید Black Panther 2 را منتشر کرد. در این تریلر، نمایی کلی از فیلم نشان داده شده و برخی بازیگران قدیمی نیز دیده می‌شوند.

تریلر جدید فیلم Black Panther: Wakanda Forever، بازگشت کاراکترهای Shuri با بازی لتیشیا رایت، Nakia با بازی لوپیتا نیونگو، Okoye با بازی دانای گوریرا و Namor با بازی تنوچ هوئرتا را تائید می‌کند. همچنین به نظر می‌رسد پلنگ سیاه 2 بر روی شخصیت منفی نیمور ساب-مارینر (Namor Sub-mariner) متمرکز است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم و سریال های مارول 2022

تریلر جدید Black Panther 2 را ببینید!

پس از فوت بازیگر چادویک بوزمن (Chadwick Boseman) به علت ابتلا به سرطان، جای خالی وی در فیلم Black Panther: Wakanda Forever احساس می‌شود. با این حال، کوین فایگی (Kevin Feige) رئیس استودیو مارول گفته قصد دارند این کار را به نحوی انجام بدهند که چادویک به آن‌ها افتخار کند.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید این فیلم را تماشا کنید:

مارول در مورد تصمیم گیری برای رسیدگی نبود بلک پنتر حرفی نزده اما اگر با دقت ثانیه‌های آخر این تریلر را تماشا کنید، متوجه حضور بلک پنتر دیگری خواهید شد. این موضوع، سوالات زیادی را در ذهن طرفداران ایجاد کرده است.

برخی افراد پیش بینی می‌کنند که Black Panther 2 مسیر کامیک بوک را دنبال کرده و شخصیت «شوری» را در لباس پلنگ سیاه قرار می‌دهد، با این حال، مارول در این خصوص چیزی نگفته است و به نظر می‌رسد برای کسب اطلاعات بیشتر، باید منتظر تریلرهای بعدی باشیم.

فیلم پلنگ سیاه 2 در ۲۰ آبان ۱۴۰۱ بر روی پرده‌های سینما اکران می‌شود.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درباره این فیلم چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر