;
coinex

پخش زنده رئال مادرید بارسلونا 2 مرداد 1401 [+ساعت پخش]

پخش زنده رئال مادرید بارسلونا 2 مرداد 1401 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده رئال مادرید بارسلونا را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال دوستانه از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده الکلاسیکو امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال رئال مادرید و بارسلونا بازی دوستانه به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی رئال مادرید بارسلونا را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده مسابقه رئال مادرید بارسلونا را تماشا کنید.

پخش زنده رئال مادرید بارسلونا 2 مرداد

رئال که فصل گذشته با کارلو آنجلوتی در اوج بی‌ابزاری و بی بازیکنی و بدشانسی توانست دو جام مهم لالیگا و لیگ قهرمانان را کسب کند، امسال طبیعتا با قدرت بیشتری در رقابت‌ها حاضر می‌شود. البته مادریدی‌ها که قید هالند را برای امباپه زدند، با پاسخ منفی او و تمدید با پی اس جی بسیار در بازار نقل و انتقالات ناامید شدند اما تا اینجا آنتونیو رودیگر و شوامنی ستاره فصل قبل موناکو را جذب کرده‌اند.

پخش زنده رئال مادرید بارسلونا 2 مرداد
پخش زنده رئال مادرید بارسلونا 2 مرداد 1401, پخش زنده رئال مادرید بارسلونا 2 مرداد, پخش زنده رئال مادرید بارسلونا, رئال مادرید بارسلونا, پخش زنده فوتبال, پخش زنده بازی های دوستانه, رئال مادرید, بارسلونا, مسی, رونالدو, الکلاسیکو, پخش زنده الکلاسیکو, کارلو آنجلوتی, ژاوی, رئال بارسا, پخش زنده رئال و بارسا,

از سوی دیگر بارسلونا نیز با وجود بحران‌های مالی، تا اینجای کار فرانک کسیه از میلان، کریستینسن از چلسی، رافینیا از لیدز و لواندوفسکی از بایرن را جذب کرده و حتی اخباری از جذب برناردو سیلوا نیز درباره آن به گوش می‌رسد.

ساعت بازی رئال مادرید بارسلونا کی است؟

ساعت بازی دو تیم بارسلونا و رئال مادرید نیز 07:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

پخش زنده رئال بارسا

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید! 

 

پخش زنده رئال مادرید بارسلونا 2 مرداد از Barcelona Feed

پخش زنده رئال مادرید بارسلونا 2 مرداد از Real Madrid Feed

پخش زنده رئال مادرید بارسلونا 2 مرداد از Sport TV

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    من خودم فکر نمی کردم بارسا یکی بزنه

    پاسخ