;
coinex

تاریخ پخش سریال جدید Daredevil مشخص شد

در کامیک کان سن دیگو، سریال محبوب مارول به عنوان بخشی از فاز پنجم MCU، زیر نظر دیزنی رونمایی شد. برای اطلاع از تاریخ پخش سریال جدید Daredevil همراه باشید.

کوین فایگی مژده تولد دوباره سریال محبوب مارول را، این بار زیر نظر دیزنی در رویداد کامیک کان سن دیگو داد. در جریان این رویداد سریال Daredevil: Born Again به‌عنوان بخشی از فاز پنجم دنیای سینمایی مارول رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های 2022

تاریخ پخش سریال جدید Daredevil

این سریال قرار است بخشی از فاز پنجم دنیای سینمایی مارول باشد. فازی که با Antman and Wasp: Quantamania آغاز می‌شود و با امثال Thunderbolts و Guardians of the Galaxy Vol. 3 ادامه پیدا می‌کند.

تاریخ پخش سریال جدید Daredevil مشخص شد
Daredevil

سریال Daredevil اولین بار در سال ۲۰۱۵ از نتفلیکس پخش شد، و به سرعت توانست محبوبیت زیادی میان طرفداران پیدا کند. سریال “دردویل” تا حد زیادی محبوب‌ترین سریال نتفلیکس در زمان خود بود، با طرفدارانی که خواستار بازگشت کاکس به MCU بودند. چارلی کاکس که بعد از Spider-Man: No Way Home اکنون رسما بخشی از MCU است، نقش “دردویل” را در این سریال جدید ایفا خواهد کرد.

همچنین در کنار او، وینست دن آفریو نیز در نقش “کینگ پین” ظاهر خواهد شد تا ایام “مت مرداک” را بیشتر خراب کند. این نمایش به معرفی شخصیت شرور با ابهت کینگ‌پین، که اخیراً در مجموعه دیزنی پلاس “Hawkeye” ظاهر شد، می‌پردازد. همچنین شایعه شده است که Cox و D’Onofrio در سریال آینده “Echo” ظاهر خواهند شد که خود یک اسپین آف از “Hawkeye” با بازی شخصیت Alaqua Cox است.

سریال Daredevil: Born Again در بهار ۲۰۲۴ پخش خود را در ۱۸ قسمت آغاز خواهد کرد. موفقیت دردویل باعث ساخت سریال‌های دیگری همچون جسیکا جونز، لوک کیج و پانیشر، و حتی یک سریال کراس‌اوور به نام The Defenders شد. اما دردویل بعد از سه فصل به پایان راه خود در نتفلیکس رسید و دیزنی حقوق تمام شخصیت‌های این مجموعه را به‌دست آورد.

دردویل و کینگ‌پین قرار است در این مدت در سریال‌های دیگر MCU نیز حضور داشته باشند. حضور چارلی کاکس در سریال‌های She-Hulk و Echo تایید شده است، که دومی شامل وینسنت دن آفریو نیز خواهد بود. کاکس همچنین در انیمیشن Spider-Man: Freshman Year صداپیشگی دردویل را انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تاریخ پخش سریال جدید Daredevil چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر